برپایی مسابقه عكس عاشورایی در سروستان
کد خبر: 3842084
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

برپایی مسابقه عكس عاشورایی در سروستان

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروستان از برگزاری مسابقه عكس عاشورایی در این شهرستان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 20 آبان‌ماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را ارسال كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدحسن ضیایی آزاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروستان امروز، 23 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه عكس عاشورایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این اداره به‌منظور تبیین و ثبت زیبایی‌ها در برگزاری آیین‌های سوگواری در روزهای غم و اندوه حسینی اقدام به فراخوان مسابقه عکس عاشورایی به مناسبت‌های عاشورا، تاسوعا، اربعین حسینی، رحلت پیامبر اسلامی (ص)، شهادت امام رضا(ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با عنوان مسابقه عکس عاشورایی كرده است.
وی آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه را 20 آبان‌ماه سال جاری اعلام كرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره 09178021206 واتس آپ كنند كه هر نفر می‌تواند 10 عكس را ارسال كند. 
ضیایی آزاد در ادامه با بیان اینكه عاشورا تجسم تمام زیبایی‌هاست، گفت: عاشورا یعنی عشق به معبود، ایثار، شهادت، گذشت، وفا، ولایتمداری، شجاعت، استمرار در دین و معرفت، بصیرت، اطاعت عاشقانه از امام زمان خود، دعا و عبادت، ترک دنیا برای رسیدن به هدف اخروی، امر به معروف و نهی از منکر و زنده نگه داشتن سیره رسول مکرم اسلام و... بود و تمام این محاسن در لشکر کفر و ضد ارزش بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروستان در پایان از تمام هنرمندان این شهرستان جهت شركت در این مسابقه دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام

captcha