فعالیت دفتر موكب احمدبن موسی(ع) در حرم شاهچراغ(ع) تا اربعین
کد خبر: 3841908
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

فعالیت دفتر موكب احمدبن موسی(ع) در حرم شاهچراغ(ع) تا اربعین

گروه اجتماعی ــ دفتر موكب احمدبن موسی(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تا روز اربعین به‌صورت روزانه فعالیت می‌كند و عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت می‌توانند با مراجعه به این دفتر نذورات خود را اهدا كنند.

مسعود راستی، مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از فعالیت دفتر موكب احمدبن موسی(ع) در حرم شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: دفتر موكب از ابتدای ماه محرم به‌صورت روزانه فعالیت دارد.

وی ساعت كاری این دفتر را هر روز از ساعت 19 تا 22 اعلام كرد و افزود: این دفتر تا زمان اربعین حسینی به‌صورت روزانه به فعالیت خود ادامه خواهد داد وعاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌توانند با مراجعه به این دفتر نذورات خود را به موكب احمدبن موسی(ع) اهدا كنند.

مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق درگاه اینترنتی #4040*763* پرداخت كرده و یا به شماره كارت 6273811075753969 واریز كنند.

یادآور می‌شود، موكب احمدبن موسی(ع)، بزرگترین موكب اربعینی استان فارس است كه سالانه در ایام اربعین به‌مدت دو هفته به تمام زائران حسینی در كربلای معلی خدمت‌رسانی می‌كند.
انتهای پیام

captcha