فراخوان هفتمین سوگواره عکس عاشورایی گراش اعلام شد
کد خبر: 3841052
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

فراخوان هفتمین سوگواره عکس عاشورایی گراش اعلام شد

گروه فرهنگی ـ فراخوان هفتمین سوگواره عكس عاشورایی شهرستان گراش در دو بخش عكاسی حرفه‌ای و با موبایل اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، هفتمین سوگواره عكس عاشورایی گراش در دو بخش عكاسی با دوربین دیجیتال (حرفه‌ای) و اینستاگرام (موبایل) به‌همت انجمن فیلم و عکس این شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برگزار می‌شود.
این سوگواره غیررقابتی است، اما به عکس‌های برگزیده به انتخابات بازدیدگان نمایشگاه هدایایی تقدیم خواهد شد و علاقه‌مندان برای شرکت در این سوگواره تا ۲۹ شهریورماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
علاوه بر این‌ها نمایشگاهی از آثار ارسال شده به سوگواره عكس از ۲۹ مهرماه تا دوم آبان ماه ۹۸ در نگارخانه آبشاراندیشه برگزار می‌شود.
کوچه پس‌کوچه‌های محرم، موضوع ویژه پیش‌نهادی برای شرکت‌کنندگان در این سوگواره است كه می‌توانند در این بخش نیز آثار فاخری ارسال كنند.
شرکت در این مسابقه فقط برای عکاسان گراش یا عکس‌هایی که در گراش گرفته شده باشد امکان‌پذیر است. هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ تک عکس و یک مجموعه عکس (شامل ۳ تا ۱۲ عکس) در بخش آزاد یا رقابتی به دبیرخانه سوگواره ارسال کند و ۱۰ عکس نیز در اینستاگرام با هشتگ Ashoragerash٧ و یا از طریق تلگرام و واتس‌آپ به شماره +۹۸۹۱۷۹۸۱۰۳۱۴ ارسال كنند.
تمام عکس‌های بخش حرفه‌ای باید با وضوح ۳۰۰ dpi در ابعاد ۴۰×۶۰ سانتی‌متر با فرمت jpg و در قالب یک CD تحویل دبیرخانه سوگواره شود و یا به پست الکترونیکی ashora.gerash٧@gmail.com ارسال شده و از حک کردن نام عکاس روی عکس خودداری شود.
آثار ارسالی باید مستند باشد و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد كند. اعمال کراپ، تنظیمات روشنایی، اصلاح رنگ و کنتراست عکس‌ها در حدی که اصالت عکس را تغییر ندهد قابل قبول است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مجید افشار، دبیر سوگواره، به شماره 09179810314 تماس حاصل كنند. همچنین صفحه اطلاع‌رسانی سوگواره در اینستاگرام نیز به آدرس @Ashora.Gerash٧ فعال است.
انتهای پیام

captcha