آشنایی با فرقه‌های نوظهور در دوره بصیرت تیپ 37 زرهی
کد خبر: 3841049
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

آشنایی با فرقه‌های نوظهور در دوره بصیرت تیپ 37 زرهی

گروه اجتماعی ـ در سیصد و نودمین دوره بصیرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان پایور و همسران و فرزندان تیپ 37 زرهی شیراز مباحثی درباره آشنایی با فرقه‌های نوظهور، سبك زندگی ایرانی ـ اسلامی، امر به معروف و غیره آموزش داده شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیصد و نودمین دوره بصیرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان پایور و همسران و فرزندان تیپ 37 زرهی شیراز پس از چهار روز به پایان رسید.
در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی، جمعی از مسئولان، کارکنان و خانواده‌های شرکت کننده در تالار حضرت امام خمینی(ره) امروز، 17 شعریورماه برگزار شد، گواهینامه پایان دوره به شرکت‌کنندگان اهدا شد.
حجت‌الاسلام فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان جهان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و ارائه گزارشی از برگزاری این دوره در خصوص اهداف و فواید دوره بصیرت جهت کارکنان و خانواده‌های آنان مطالبی بیان كرد.
وی در ادامه با ارائه توضیحاتی در خصوص خطبه 215 نهج‌البلاغه و موضوعاتی چون اخلاقیات، انسان‌سازی و معرفتی، بر ضرورت و اهمیت برگزاری دوره‌های بصیرت تأکید کرد.
فضلی اظهار كرد: خداوند قدرت‌هایی در ما قرار داده است تا با استفاده از آن‌ها در کنار اخلاقیات و فضائل انسانی از هوای نفس و ابلیس رهایی پیدا کنیم.
بنا بر این گزارش، در این دوره چهار روزه اساتید مدعو حوزه و دانشگاه در خصوص آسیب‌های فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و اخلاق در خانواده، امر به معروف و نهی از منکر، اخلاق و حقوق در خانواده، جنگ نرم و فرقه‌های نوظهور و جریان‌های سلفی، اقتصاد خانواده و تشویق به تولید و مصرف کالای ایرانی جهت کارکنان و همسران و آگاه‌سازی دانش‌آموزان از آسیب‌های اجتماعی، آسیب فضای مجازی، فرزند بصیر و احترام به والدین جهت فرزندان کارکنان به تدریس پرداختند.
انتهای پیام

captcha