انتشار فراخوان اولین دوره مسابقه عکاسی بچه‌های مسجد
کد خبر: 3840762
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

انتشار فراخوان اولین دوره مسابقه عکاسی بچه‌های مسجد

گروه فرهنگی ـ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از انتشار فراخوان اولین دوره مسابقه عکاسی بچه‌های مسجد با محوریت ایام محرم و صفر خبر داد.

انتشار فراخوان اولین دوره مسابقه عکاسی بچه‌های مسجد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا دولت آبادی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 16 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اولین دوره مسابقه عکاسی بچه‌های مسجد با موضاعات نماز و نیایش، هیئت‌های عزاداری محلات و موکب‌های پیاده روی اربعین برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به مهلت ارسال آثار، افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند آثار خود (حداکثر سه اثر برای هر عکاس) را از اول محرم تا ۲۵ صفر در قالب رنگی و فرمت «جی پی جی» از طریق رایانامه مندرج در فراخوان، ارسال از طریق شماره مجازی و در قالب سی دی به دبیرخانه ارسال کنند.
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده از ظرفیت هنر در تولید محتوای مذهبی، ایجاد رقابت هنری در بین بچه‌های مسجد و معرفی آئین‌های عزاداری از جمله اهداف طرح است.
دولت آبادی با تاکید بر ارتقای آموزشی کانون‌ها، تصریح کرد: با همکاری سینمای جوان نیز دوره آموزشی عکاسی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت نام به ستاد کانون فرهنگی ـ هنری مساجد استان واقع در گلستان ۱۵ یاسوج مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha