جلسه مدیریت عزاداری‌ها و اجتماعات عاشورایی در زابل برگزار شد
کد خبر: 3839172
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

جلسه مدیریت عزاداری‌ها و اجتماعات عاشورایی در زابل برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ یکصد و ششمین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی صبح روز یکشنبه دهم شهریورماه با حضور معاون فرماندار شهرستان زابل و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر اعضاء با موضوع برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح مراسم‌ها، دسته‌روی‌ها و اجتماعات دهه اول محرم‌الحرام برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در آستانه حلول ماه عزای سرور و سالار شهیدان یکصد‌و‌ششمین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی صبح روز یکشنبه، دهم شهریورماه با حضور معاون فرماندار شهرستان زابل و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر اعضاء با موضوع برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح مراسم، دسته‌روی‌ها و اجتماعات دهه اول محرم‌الحرام برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل با قدردانی از اقدامات و حمایت‌های همه دستگاه‌های اجرایی عضو در برگزاری هرچه با شکوهتر دهه امامت و ولایت طی هفته‌های گذشته، گفت: ماه محرم ماه سوگواری و عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و وقایع تاریخ ساز کربلاست و این واقعه غم‌انگیز در بردارنده درس‌های بزرگ عزت، مقاومت، دشمن‌شناسی و خدامحوری است.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات در پیش رو مصوب شد، برنامه‌ها و اجتماعات حسینی با حضور روحانیون و مبلغین اعزامی با محتوا و محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج سبک زندگی حسینی صورت گیرد.
ساماندهی و کمک به ایستگاه‌های صلواتی توزیع کننده نذورات محرم، فضاسازی و سیاه پوش کردن معابر و میادین سطح شهر و بازارها، کمک به برگزاری هرچه با شکوه‌تر نماز ظهر تاسوعا و عاشورا، نظارت بر حُسن اجرای مراسم‌ها و برگزاری مجالس وعظ و روضه و نشست‌های گفتمانی از دیگر مصوبات یکصدوششمین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی زابل بود.

جلسه مدیریت عزاداری‌ها و اجتماعات عاشورایی در زابل برگزار شد

حسین قدس‌نیا 

انتهای پیام

captcha