قاتل امام جمعه كازرون قصاص شد
کد خبر: 3838266
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

قاتل امام جمعه كازرون قصاص شد

گروه اجتماعی ــ حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون طبق رأی صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس در شهرستان کازرون و در ملأ عام اجرا شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام سیدكاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس امروز، 6 شهریورماه با تأیید اجرای حکم قصاص عامل شهادت شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه فقید کازرون گفت: حکم قصاص نفس حمید رضا درخشنده که در شب بیست و سوم ماه رمضان اقدام به شهادت امام جمعه کازرون در حین بازگشت از مراسم احیای شب قدر کرده بود پس از طی مراحل قانونی و تأیید در شعبه 19 دیوان عالی کشور و استیذان ریاست معظم قوه قضائیه در محل وقوع جرم به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه قاتل پس از دستگیری در چندین مرحله و در حضور مقام قضایی به جرم ارتکابی با طراحی قبلی اعتراف کرده بود، گفت: تلاش شد با توجه به حساسیت موضوع و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی رسیدگی به این پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

موسوی افزود: دستگاه قضایی استان با رسیدگی سریع به این پرونده ثابت کرد عزم و اراده جدی در راستای اجرای عدالت و احکام اسلامی بر اساس قانون و رسیدگی به پرونده‌های مهم در اسرع وقت و اجرای دقیق قانون در خصوص مرتکبان جرایم مهم در کوتاه‌ترین زمان دارد.

یادآور می‌شود، پس از اجرای این حكم عموم مردم حاضر در صحنه از قاطعیت و سرعت عمل دستگاه قضایی در مجازات این قاتل تشكر كردند.

انتهای پیام

captcha