تأمین امنیت پایدار در سایه تعامل دولت و ناجا میسر می‌شود
کد خبر: 3837435
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

تأمین امنیت پایدار در سایه تعامل دولت و ناجا میسر می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با تأكید بر اهمیت تعامل دستگاه‌های مختلف با ناجا گفت: تعامل و مشارکت دولت با نیروی انتظامی، باعث تأمین امنیت پایدار و عزت و سربلندی كشور می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی ممسنی امروز، 3 شهریورماه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، به همراه جمعی از كاركنان با حضور در دفتر فرماندار، هفته دولت تبریک گفت و افزود: تعامل و مشارکت دولت با نیروی انتظامی، باعث تأمین امنیت پایدار و عزت و سربلندی كشور می‌شود.
وی افزود: نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تشکر از همکاری و حمایت دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌ها و اقدامات ناجا، امیدوار است با اقتدا به شهدای گرانقدر و کارگزاران صادق نظام، در راستای برقراری و تداوم نظم و امنیت عمومی، حفظ ارزش‌ها و خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت، مبارزه همه جانبه با مفاسد اقتصادی و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، دولت جمهوری اسلامی را در تحقق رونق تولید و بهبود معیشت و اقتصاد مردم یاری كند و در این مسیر لحظه‌ای درنگ نكند.
قسام بیان كرد: مردم با اتحاد و همدلی با دولت، در آرامش و امنیت كامل زندگی می‌کنند و باید قدردان این ملت باشیم و ان‌شاءالله با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدبیر دولت و همکاری نیروهای مسلح، مشکلات مردم مرتفع شود.
انتهای پیام

captcha