معرفی فعالیت‌ كانون‌های مساجد فارس در نمایشگاه هفته دولت
کد خبر: 3837408
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

معرفی فعالیت‌ كانون‌های مساجد فارس در نمایشگاه هفته دولت

گروه اجتماعی ـ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از معرفی فعالیت‌های این كانون‌ها در نمایشگاه هفته دولت خبر داد و گفت: این نمایشگاه در بوستان آزادی شیراز دائر است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس امروز، 3 شهریورماه در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در بوستان آزادی شیراز گفت: هفته دولت فرصت ارزشمند و مغتنمی است که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، برنامه‌های اجرایی و عملکرد نهادها نیز به مردم معرفی شود که این فرصت باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: از آغاز هفته دولت نمایشگاهی به‌مدت یک هفته در بوستان آزادی شیراز با حضور ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی استان برگزار شده است که از ساعت ١٧ تا ٢٣ به ارائه فعالیت‌های گسترده و خدمات درون و برون سازمانی پرداخته است.
امیدی بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس نیز در غرفه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ارائه مستند و نماهنگ در قالب‌های اسلاید، عکس و فیلم از فعالیت‌های انجام شده، برنامه‌های سال 1398 را معرفی خواهد کرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس ضمن دعوت از اصحاب مساجد و کانون‌های مساجد استان برای بازدید از نمایشگاه هفته دولت، افزود: کارشناسان استان در این غرفه پاسخگوی سئوالات و ارائه راهنمایی‌های لازم خواهند بود.
انتهای پیام

captcha