15 آبان؛ آخرین مهلت شركت در اجلاس سراسری «نماز»
کد خبر: 3837373
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

15 آبان؛ آخرین مهلت شركت در اجلاس سراسری «نماز»

گروه اجتماعی ـ قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینكه آخرین مهلت شركت در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز، 15 آبان ماه سال جاری است، از تمام فرهنگوران، نویسندگان و هنرمندان این استان جهت حضور در این اجلاس دعوت كرد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در سال جاری با موضوع «نماز و مدرسه» برگزار می‌شود، گفت: آخرین مهلت شركت در این اجلاس 15 آبان‌ماه امسال اعلام شده است.
وی ضمن دعوت از تمام فرهنگوران، نویسندگان، هنرمندان استان فارس جهت مشاركت در این اجلاس گفت: این اجلاس هر ساله به‌همت ستاد اقامه نماز كشور برگزار می‌شود كه مقام معظم رهبری نیز به آن هر ساله پیام ارسال می‌كنند.
سقاچی با اشاره به موضوعات و محورهای اجلاس امسال گفت: شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش اولیا در رونق نماز مدارس، راهكارهای حضور فعالان روحانیان در نماز مدارس، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد، راهكارهای رونق نماز مدارس، چگونگی نقش دانش‌آموزان در رونق نماز مدارس از جمله محورهای این اجلاس هستند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس بیان كرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ایده و تجربیات موفق، كتاب و مقاله، رمان، قصه،‌ خاطره و سرود، فیلم‌نامه،‌ نمایشنامه، فیلم كوتاه و موشن گرافی، عكس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله به دبیرخانه اجلاس ارسال كنند.
وی اظهار كرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز به آدرس www.namaz.ir و یا به وبسایت اجلاس به آدرس www.ejlas28.namaz.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.
سقاچی با بیان اینكه به 128 نفر از برگزیدگان هدایای ارزنده مادی و معنوی تعلق خواهد گرفت، گفت: شماره تماس‌های 02188995878 و 02188995883 جهت كسب اطلاعات بیشتر از سوی ستاد اقامه نماز اعلام شده است.
انتهای پیام

captcha