جشنواره «خدمت» در فارس آغاز به كار كرد
کد خبر: 3837360
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

جشنواره «خدمت» در فارس آغاز به كار كرد

گروه اجتماعی ــ همزمان با آغاز هفته دولت، نمایشگاهی با عنوان جشنواره «خدمت» با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان فارس در شیراز افتتاح شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز هفته دولت، نمایشگاهی با عنوان جشنواره «خدمت» در بوستان آزادی شیراز برپا شد تا بخشی از دستآوردهای دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نهادهای فعال در استان فارس به نمایش گذاشته شود.

رحیم آزادی، دبیر اجرایی نمایشگاه جشنواره «خدمت» فارس شب گذشته، 2 شهریورماه در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم جهت برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته دولت امسال در این استان (دوم تا هشتم شهریور) انجام شده و در گام نخست با حضور مدیران ارشد استانی شاهد آغاز به کار نمایشگاه جشنواره خدمت خواهیم بود.

وی افزود: در این نمایشگاه که از دوم تا ششم شهریورماه جاری و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در ضلع جنوبی بوستان آزادی شیراز برپا خواهد بود، دستگاه‌های اجرایی به معرفی اقدامات، عملکرد و دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

آزادی یادآور شد: در این نمایشگاه، با توجه به پیش‌بینی میز خدمت، مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور مستمر این مکان پاسخگوی مطالبات و مشکلات شهروندان و مراجعان نیز خواهند بود.

دبیر اجرایی نمایشگاه جشنواره «خدمت» فارس گفت: در کنار نمایشگاه جشنواره خدمت، برنامه‌های هنری و سرگرمی نیز در نظر گرفته شده و علاوه بر آن مسئولان از طریق برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به شکل مستقیم و زنده دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی را بیان خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha