گرامیداشت هفته دولت با افتتاح 70 طرح در لامرد
کد خبر: 3837163
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

گرامیداشت هفته دولت با افتتاح 70 طرح در لامرد

گروه اجتماعی ـ فرماندار شهرستان لامرد اعلام کرد که در گرامیداشت هفته دولت، 70 طرح افتتاح و عملیات اجرایی 4 طرح آغاز خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین شبانی‌نژاد، فرماندار لامرد امروز، 2 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امسال در لامرد 70 طرح افتتاح و عملیات اجرایی 4 طرح آغاز می‌شود.
وی با بیان اینكه در این هفته 335 میلیارد تومان طرح افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، افزود: تلاش کرده‌ایم بین بخش‌های مختلف شهرستان عدالت نسبی برقرار شود. بخش چاهورز هم عقب ماندگی دارد که نگاه ویژه‌ای به آن شده است.
شبانی‌نژاد بیان كرد: عمده این پروژه‌ها در زمینه زیرساخت‌های شهری و روستایی خواهد بود که توسط دستگاه‌های اجرایی نظیر منطقه ویژه اقتصادی لامرد، شرکت گاز، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، آبفا شهری، توزیع برق، شهرداری‌ها، مخابرات، بهزیستی، کمیته امداد و آموزش و پرورش اجرایی شده است.
فرماندار شهرستان لامرد همچنین گفت: اعتبارات سال 98 با اولویت پروژه‌های نیمه تمام بین دستگاه‌های اجرایی تقسیم شده و در مسیری قرار خواهد گرفت که مردم این خدمات را دیده و از آن استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha