بهره‌برداری از 1160 واحد مسكن مهر در فارس
کد خبر: 3837160
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

بهره‌برداری از 1160 واحد مسكن مهر در فارس

گروه اجتماعی ـ همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، از 1160 واحد مسكن مهر در استان فارس بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، برنامه‌های متنوعی در استان فارس اجرا شده و یا خواهند شد كه از جمله آن می‌توان به افتتاح واحدهای مسكن مهر در این استان اشاره كرد.
عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 2 شهریورماه در مراسم افتتاحیه تعدادی از واحدهای مسكن مهر در این هفته گفت: در هفته دولت یك هزار و 160 واحد مسكن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: بخش زیادی از مساکن مهر که از دولت‌های نهم و دهم باقی مانده بود با قدرت در این دولت به پایان رسید و همچنین بخشی از مسکن‌های قبلی که فاقد تاسیسات لازم بودند برای رفع مشکلاتشان اقدامات خوبی صورت گرفته است.
رحیمی همچنین در مراسم افتتاح یک طرح آبرسانی در شهر جدید صدرا و افتتاح تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر در شهر شیراز گفت: در دهه فجر امسال، 821 پروژه با هزینه بیش از سه هزار و 200 میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: این طرح‌ها که علاوه بر طرح‌های افتتاح شده در فاصله دهه فجر تا هفته دولت سال جاری است در 11 سرفصل آب، برق، گاز، فرهنگ، هنر، ورزش و اقتصاد ...به منظور تامین نیازهای مردم انجام شده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مفتخر است که برای پاسخ‌گویی به نیازهای به حق مردم تلاش کرده است، افزود: در سال 92 حدود 375 پروژه با اعتبار 660 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد و رشد تعداد پروژه‌ها و اعتبارات در دولت تدبیر و امید نشان‌دهنده تلاش مضاعف این دولت برای خدمتگذاری به مردم است.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و مشکلات شهر جدید صدرا، گفت: با مسائل شهر صدرا کاملا آشنا هستیم و خیرخواهی لازم و تذکرات ضروری را ارائه کردیم ولی مورد توجه قرار نگرفت و نتیجه‌اش مشخص شد.
استاندارفارس با تأکید بر اینکه زمین مورد نیاز تصفیه‌خانه شهر صدرا با تلاش شخصی بنده تامین شد و دست‌اندرکاران ملی و استانی برای تأسیس تصفیه‌خانه تلاش کردند، ادامه داد: امروز با بهره‌برداری از مخزن 15 هزار متر مکعبی بخشی از مشکل آب مردم صدرا رفع شد و با افتتاح خط دوم آبرسانی از سد درودزن شاهد کاهش محسوس مشکلات این حوزه خواهیم بود.
رحیمی با بیان اینكه برخی افراد مشکلات ناشی از تحریم‌ها را نادیده می‌گیرند، گفت: مردم ما لایق بیش از این خدمات هستند؛ ولی امروز با وضعیت خاصی روبه‌رو هستیم و باید با تلاش دست به دست هم بدهیم و برای کاهش مشکلات مردم تلاش کنیم.
یادآور می‌شود، صبح امروز نیز مراسم تجدید میثاق مدیران ارشد استان فارس با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.
انتهای پیام

captcha