تلاش جهاددانشگاهی فارس برای گسترش رونق تولید
کد خبر: 3837150
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

تلاش جهاددانشگاهی فارس برای گسترش رونق تولید

گروه اجتماعی ـ رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان این نهاد و سایر دستگاه‌ها و شركت‌های مختلف تولیدی گفت: جهاددانشگاهی فارس تلاش می‌كند تا گامی بلند در مسیر رونق تولید در استان فارس و حتی کشور بردارد.

به گزارش ایكنا از فارس، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت کشت و صنعت دشت بناب و جهاددانشگاهی استان فارس امروز، 2 شهریورماه مبادله و امضا شد.
مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس در این مراسم با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «رونق تولید» و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه میان این نهاد و سایر دستگاه‌ها و شركت‌های تولیدی گفت: جهاددانشگاهی فارس تلاش می‌كند تا گامی بلند در مسیر رونق تولید در استان فارس و حتی کشور بردارد.
وی به انعقاد این تفاهم‌نامه اشاره كرد و گفت: این تفاهم‌نامه بسترساز یک همکاری پنج ساله بین جهاددانشگاهی و شرکت کشت و صنعت دشت بناب است.
بابایی با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی از این پس به عنوان یک مشاور در خصوص طرح‌های توسعه‌ای از مطالعه تا محصول در کنار مدیریت مجموعه کشت و صنعت دشت بناب خواهد بود، گفت: هدف از انعقاد و مبادله این تفاهم‌نامه ارتقا و به‌روزرسانی صنعت کشاورزی و... باعلم روز و توان داخلی است.
رئیس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های شرکت دشت بناب و پتانسیل‌های جهاددانشگاهی، امکان ارتقای بهره‌وری این مجموعه در بخش‌های مختلف وجود دارد.
وی گفت: جهاددانشگاهی با اتکا به چهاردهه تجربه علمی و تخصصی خود در بخش‌های مختلف، تلاش می‌کند با استفاده مطلوب از ظرفیت‌های شرکت کشت و صنعت دشت بناب، بستری را برای ارتقای بهره‌وری در بخش‌های مختلف شیلات، کشاورزی و دامپروری فراهم کرده است.
مصطفی سعدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دشت بناب نیز در این مراسم گفت: شرکت کشت و صنعت دشت بناب یکی از شرکت‌های توانمند در زمینه کشاورزی، دامپروری و شیلات در کشور به شمار می‌رود و این امکان را دارد که با بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمی، تخصصی، کارشناسی و اجرایی جهاددانشگاهی، زمینه افزایش بهره‌وری و بهبود شرایط تولید را فراهم کند.
وی بیان كرد: با انعقاد و مبادله این تفاهم‌نامه، جهاددانشگاهی فارس به عنوان مشاور اجرایی شرکت دشت بناب، در زمینه‌های مختلف عمل خواهد کرد و هر برنامه توسعه‌ای شرکت براساس نظر کارشناسی این نهاد دنبال می‌شود.
انتهای پیام

captcha