نقش راهبردی بسیج ادارات در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی
کد خبر: 3836960
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
جانشین فرماندهی سپاه کاشان مطرح کرد:

نقش راهبردی بسیج ادارات در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی‌زاده گفت: بسیج ادارات می‌کوشد فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه را گسترش دهد، چون مردم ولی‌نعمت انقلاب و نظام اسلامی هستند، بسیجیان تلاش می‌کنند این ایدئولوژی در همه اداره‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها نهادینه و تبیین شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی‌زاده، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان اول شهریورماه، در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه کاشان با بیان اینکه اساس بسیج بر آگاهی و بصیرت است و بسیجیان باید قدرت تحلیل مسائل کشور و انقلاب را داشته باشند، گفت: انقلاب اسلامی ایران از همه انقلاب‌ها جداست؛ هم در پیدایش، هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه انقلاب، و این یک هدیه غیبی بود که از جانب خداوند منان بر ملت ما عنایت شد.
وی اظهار کرد: وقتی دشمنان ما، در کشور بحرانی ایجاد می‌کنند، ملت ایران متحد و هم‌دل می‌شوند تا از انقلاب اسلامی دفاع کنند. دشمنان با فرهنگ عاشورایی، استقلال‌طلبی و استکبار‌ستیزی مردم ایران آشنا نیستند.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، بیان کرد: بحمدالله از مشکلات اقتصادی سرافراز بیرون خواهیم آمد؛ راه‌ حل بیرون‌رفت از مشکلات، عمل به توصیه‌های کاربردی مقام معظم رهبری است؛ هر یک از ما باید خود را مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری قرار دهیم و به‌عنوان یک کار انقلابی پاسخ‌گوی واقعی دغدغه‌های معظم‌له باشیم.
سرهنگ پاسدار شبانی‌زاده با گرامیداشت روز جهانی مساجد، گفت: در این برهه حساس از زمانه که با تهاجم فرهنگی غرب روبه‌رو هستیم، نیازمند جوانان مسجدی و فرهنگی که همسو با فرهنگ اسلامی رشد یافته‌اند، هستیم و کانون‌های مساجد می‌توانند این بستر را فراهم کنند.
به گفته وی تنها در بسیج اداره‌ها و اصناف و بازاریان حدود پنج هزار نفر بسیجی در 36 پایگاه مقاومت بسیج اداره‌ها و چهار پایگاه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان سازماندهی شده و آماده ارائه خدمات به مردم این شهرستان هستند.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان آموزش فقه و اخلاق به بازاریان، به‌ویژه برای متقاضان دریافت پروانه کسب، آشنایی با روزی حلال و ترویج فقه در بازار را از جمله فعالیت‌های بسیج اصناف و بازاریان برشمرد و تصریح کرد: اصناف بازوی قدرتمند نظامی اسلام است.
سرهنگ پاسدار شبانی‌زاده، تقویت بازار اسلامی را از دیگر مأموریت‌های بسیج اصناف و بازاریان دانست و بیان کرد: دشمنان می‌‌خواستند با ایجاد نآرامی‌ها و به تعطیل کشاندن بازار، این قشر از جامعه را از نظام اسلامی جدا کنند که با هوشیاری بازاریان این توطئه نقش برآب شد.
وی همچنین یادآور شد: بسیج ادارات می‌کوشد فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه را گسترش دهد، چون مردم ولی‌نعمت انقلاب و نظام اسلامی هستند، بسیجیان تلاش می‌کنند این ایدئولوژی در همه اداره‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها نهادینه و تبیین شود.
سرهنگ پاسدار شبانی‌زاده گفت: اگر اتحاد و همدلی بین مسئولان کانون‌ها و هیئت امنای مساجد و مسئول پایگاه بسیج برقرار باشد، می‌توان مساجد را به یکی از برترین قطب‌های فرهنگی و هنری و ارزشی تبدیل کرد.
جواد دهقانی آرانی
انتهای پیام
captcha