600 نفر از نیازمندان فارس راهی حرم شمس‌الشموس شدند
کد خبر: 3836812
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

600 نفر از نیازمندان فارس راهی حرم شمس‌الشموس شدند

گروه اجتماعی ـ طی مراسمی 600 نفر از مددجویان تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در قالب كاروان‌های «شوق زیارت» راهی حرم شمس‌الشموس شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم نمادین اعزام 600 نفر از مددجویان تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در قالب كاروان‌های «شوق زیارت» بعدازظهر امروز، 31 مردادماه در شیراز برگزار شد.
سیدعبدالعلی سعادت، معاون فرهنگی كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: یكی از اقدامات كمیته امداد اعزام مددجویان تحت پوشش خود به سفرهای زیارت مشهد مقدس و كربلای معلی است.
وی افزود: در سال 97، 10 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش كمیته امداد فارس مشهد مقدس و 3 هزار و 500 نفر نیز به كربلای معلی اعزام شدند.
سعادت ادامه داد: در 4 ماهه ابتدای سال جاری نیز 2 هزار و 500 نفر به مشهد مقدس اعزام شدند كه به‌مناسبت دهه ولایت و امامت نیز امروز 600 نفر از مددجویان تحت پوشش به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
معاون فرهنگی كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس یادآور شد: از این تعداد 380 نفر از شیراز اعزام شده و مابقی از شهرستان‌های فارس راهی حرم شمس‌الشموس شدند.
وی با بیان اینكه اعتبار این كار از محل كمك‌های خیران و اعتبارات دولتی تأمین شده است و سرانه هر نفر در این كاروان‌ها 650 هزار تومان است، گفت: 60 درصد افرادی كه در این كاروان‌ها اعزام می‌شوند زائر اولی هستند و مابقی مدت زمان زیادی از آخرین زیارت آن‌ها گذشته است.
انتهای پیام

captcha