اجرای جشنواره نوآوری‌های تبلیغ تخصصی در مراكز بهداشتی و درمانی فارس
کد خبر: 3836807
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

اجرای جشنواره نوآوری‌های تبلیغ تخصصی در مراكز بهداشتی و درمانی فارس

گروه اجتماعی ـ مسئول آموزش روحانیان نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشكی شیراز از اجرای جشنواره نوآوری‌های تبلیغ تخصصی برای نخستین بار در سطح این دانشگاه خبر داد و گفت:‌ این كار به‌منظور افزایش توانایی و سواد تبلیغی روحانیان این دانشگاه انجام می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، دومین دوره معرفت‌افزایی ویژه روحانیون و رابطین نماز دانشگاه علوم پزشكی شیراز با عنوان «نصیر 2» امروز، 31 مردادماه در سالن ولایت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
در این همایش كه از صبح تا ساعت 17 امروز ادامه داشت، 300 نفر از روحانیان و رابطان نماز مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی شیراز حضور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی یزدان‌پرست، مسئول آموزش روحانیان نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشكی شیراز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: این همایش قبل از فرا رسیدن ماه محرم برای روحانیان فعال در مراكز بهداشتی و درمانی استان فارس اجرا شده است.
وی افزود: همایش مذكور با دو رویكرد اجرا می‌شود؛ رویكرد اول تجارب و نوآوری‌های تبلیغی و رویكرد دوم بحث تخصصی و علمی و مقتل‌شناسی است تا طلاب به صورت تخصصی و مستند كار مرثیه‌سرایی را در ایام محرم داشته باشند.
یزدان‌پرست با بیان اینكه همایش «نصیر» قبل از هر مناسبت تبلیغی نظیر ماه مبارك رمضان، ماه محرم، ایام فاطمیه و غیره برگزار می‌شود، گفت: همچنین یكی از موضوعاتی كه در این همایش دنبال می‌كنیم بحث پاسخگویی به شبهات به صورت مستدل و متقن است.
وی با تصریح اینكه در این همایش مواردی كه طلاب و روحانیان نیاز دارند اعم از كتب، پك‌های نرم‌افزاری و غیره در اختیار آنان قرار داده می‌شود، گفت:‌ همایش «نصیر یك» قبل از ماه رمضان برگزار شد و همایش «نصیر 3» نیز قبل از ایام فاطمیه امسال اجرا می‌شود.
مسئول آموزش روحانیان نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: یكی از برنامه‌هایی كه برای اولین بار در این همایش اتفاق افتاد، برگزاری جشنواره نوآوری‌های تبلیغ تخصصی برای روحانیان فعال در مراكز بهداشتی و درمانی فارس است كه برای اولین بار اجرا شده است.
بنا بر این گزارش، در این همایش مباحثی نظیر تجارب و نوآوری‌های تبلیغی؛ مبانی ستایش‌گری، كارگاه روش مرثیه‌خوانی خوابگاهی و دانشكده‌ای، مبلغات؛ كارگاه روش مرثیه‌سرایی مبلغین ادار و درمانی با تدریس حجت‌الاسلام میرزامحمدی؛ كارگاه تجارب تبلیغی مبلغین اداری و درمانی و كارگاه تجارت تبلیغی خوابگاهی و دانشكده‌ای، مبلغات با تدریس حجت‌الاسلام بی‌آزار برگزار شد.
انتهای پیام

captcha