جبهه هنری انقلاب تشكیل شود
کد خبر: 3836792
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

جبهه هنری انقلاب تشكیل شود

گروه فرهنگی ـ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور خواستار تشكیل جبهه هنری انقلاب اسلامی شد و گفت: برای رسیدن به این مهم باید تمامی هنرمندان متحد شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور شب گذشته، 30 مرداد در دیدار با جمعی از هنرمندان انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به اهمیت هنر در عرصه تبلیغ دین گفت: خواستار ارتقای جریان هنر انقلابی هستیم و معتقدیم تبلیغ اگر هنرمندانه نباشد و جان هنری نداشته باشد تاثیر نخواهد داشت.
وی افزود: جلوه فرهنگی و هنری به هم پیوسته است و باور داریم برای موفقیت عرصه هنری تبلیغی باید یک هم‌افزایی شکل بگیرد و همه جریان‌های هنری و فرهنگی و تبلیغی کنار هم قرار گیرند.
قمی گفت: همانگونه که در جلسه مطرح شد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شکل یافته است و باید جبهه هنر انقلاب اسلامی نیز تشکیل شود و برای رسیدن به این مهم باید تمامی هنرمندان متحد شوند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد مثلا هیئت‌هایی که در محرم تشکیل می‌شود می‌تواند محلی برای نمایش آثار فاخر تجسمی باشد.
وی افزود: از گذشته در هر منبری که داشته‌ام کتاب معرفی کرده‌ام و معتقدم باید با ظرفیت انبوه هیئت‌ها و مساجد ما کتاب‌هایمان با تیراژ بالا به چاپ چندم برسد یا در هیئت‌هایی که چند هزار نفر مخاطب دارد آثار تجسمی در معرض دید این چند هزار نفر قرار گیرد.
محمد کرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری استان فارس نیز در این نشست گفت: فارس نامی بزرگ است که در طول تاریخ همواره بزرگی کرده و در عرصه هنر انقلاب اسلامی نیز نقش و جایگاه والایی دارد.
وی افزود: فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نصب‌العین هنرمندان انقلابی این دیار است و تلاش می‌کنند در سومین حرم حضرات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در راستای عمل به این منویات گام بردارند.
انتهای پیام

captcha