«طلایه‌داران تبلیغ» فارس گردهم آمدند
کد خبر: 3836642
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

«طلایه‌داران تبلیغ» فارس گردهم آمدند

گروه اجتماعی ــ در آستانه فرارسیدن ماه محرم و صفر، گردهمایی «طلایه‌داران تبلیغ» استان فارس با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و صفر، گردهمایی «طلایه‌داران تبلیغ» استان فارس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور ظهر امروز، 30 مردادماه در مهدیه شیراز برگزار شد.

در این همایش كه بیش از 600 نفر از مبلغان دینی بانو و آقا گردهم آمده بودند، حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس سخنرانی كردند.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس نیز در این همایش گفت: شبکه تبلیغی استان فارس شامل بانوان فرهیخته، اعضای هیئات مذهبی، حوزه هنری سازمان تبلیغات، مدارس معارف اسلامی، مداحان و روحانیان مستقر هستند كه در این مراسم گردهم آمده‌اند.

وی افزود: باید کنار همه دستگاه‌ها باشیم تا بتوانیم اهداف انقلاب و منویات مقام معظم رهبری را به پیش ببریم و با امید به آینده خواهیم دید که علم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) سپرده خواهد شد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از خانواده روحانی شهید، حجت‌الاسلام منصور بامداد و همچنین حجت‌الاسلام میری، یكی از روحانیان آزاده دوران دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha