افتتاح برنامه‌های غدیری استان فارس
کد خبر: 3835524
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
عصر امروز صورت می‌گیرد؛

افتتاح برنامه‌های غدیری استان فارس

گروه فرهنگی ــ برنامه‌های فرهنگی ـ هنری درنظر گرفته شده برای عید سعید غدیر در استان فارس، امروز با حضور دبیركل بنیاد بین‌المللی غدیر افتتاح می‌شود.

افتتاح برنامه‌های غدیری استان فارس با حضور آیت‌الله صدیقیبه گزارش ایكنا از فارس، حجت السلام و المسلمین محمدكاظم صدیقی، دبیركل بنیاد بین‌المللی غدیر و امام‌جمعه موقت تهران امروز، 26 مردادماه به‌منظور شركت در افتتاحیه برنامه‌های فرهنگی ـ‌ غدیری استان فارس به شیراز سفر كرد.

مراسم افتتاح این برنامه‌ها عصر امروز در ‌بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس واقع در میدان فخرآباد، روبه‌روی بیمارستان قطب‌الدین شیراز برگزار خواهد شد.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی نظیر سخنرانی کاظم صدیقی، رونمایی از كتاب «بر كرانه غدیر»، اعلام فراخوان جشنواره شعر غدیر و غیره اجرا می‌شود.

همچنین مراسم جشن مردمی با حضور هنرمندان و شاعران برجسته استان فارس در منطقه سعدی امروز با حضور خانواده‌های سیل‌زده برگزار خواهد شد.

رونمایی از نمایشگاه 30 اثر خوشنویسی از خطبه غدیر در مركز اسناد و كتابخانه ملی فارس، رونمایی از كتاب خطبه غدیر در جشن ویژه هنرمندان، راه‌اندازی كاروان‌های شادی در سطح شهر، پرده‌خوانی و نقالی با موضوع غدیر از دیگر برنامه‌هایی هستند كه از امروز تا عید غدیر در سطح شیراز و استان فارس اجرا می‌شوند.

همچنین برپایی مسابقه كتابخوانی عید تا عید در ادارات، تجلیل از سادات حوزه فرهنگ و هنر، راه‌اندازی دبیرخانه استانی شعر غدیر در محل بنیاد غدیر و اجرای تئاترهای خیابانی با موضوع غدیر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام هستند.
انتهای پیام

captcha