نگاه قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، اشتغالزایی و رونق اقتصادی است
کد خبر: 3835114
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

نگاه قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، اشتغالزایی و رونق اقتصادی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه تأكید كرد: نگاه قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، نگاه اشتغالزایی برای جوانان و رونق اقتصادی است.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) امروز، 24 مردادماه در سفر به شیراز و دیدار با فرمانده ارشد سپاه در فارس ضمن ارائه گزارش و تشریح آخرین وضعیت فعالیت‌های این قرارگاه در این استان گفت: نگاه قرارگاه نگاه اشتغالزایی برای جوانان، رونق اقتصادی و عمران و سازندگی کشور بوده و هرگز نگاه سودآوری ندارد.
وی با اشاره به مسائل مالی پروژه‌ها گفت: مسئله تامین منابع مالی از طرف دستگاه‌های دولتی یکی از مسائل تاثیرگذار در روند تکمیل و اتمام پروژه‌هاست.
محمد با بیان اینکه در مسئله پتروشیمی‌ها نیازمند توجه بیشتر مسئولان اجرایی استان و تسریع در روند تصمیم‌گیری هستیم، افزود: هماهنگی و اهتمام مسئولان و نمایندگان مجلس در این موضوع بسیار مهم است و همچنین 8 تفاهم‌نامه جدید هم در راستای اجرای پروژه‌های مهم زیرساختی استان فارس پیش‌بینی شده که ان‌شاءالله اجرایی خواهد شد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) تأکید کرد: مسئولان استانی باید تلاش مضاعفی در جهت تامین منابع مورد نیاز در راستای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها داشته باشند.
انتهای پیام

captcha