غدیر را بیشتر در جامعه معرفی كنیم
کد خبر: 3835100
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

غدیر را بیشتر در جامعه معرفی كنیم

گروه اجتماعی ـ یكی از فرماندهان سابق سپاه و یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اينكه غدیر بهترین روز الهی است، گفت: باید هر چه می‌توانیم در وصف غدیر صحبت كنیم و آن را در جامعه بیشتر معرفی كنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم عزیزی، فرماندار اسبق شیراز و یادگار دوران دفاع مقدس امروز، 24 مردادماه در جمع خبرنگاران فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت را گرامی داشت و گفت:‌ غدیر بهترین روز الهی است و باید هر چه می‌توانیم در وصف غدیر صحبت كنیم و آن را در جامعه بیشتر معرفی كنیم.
وی با بیان اینكه آیات قرآن كریم نشان از اهمیت غدیر دارد، بیان كرد: عظمت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) را می‌توان با استناد به آیات قرآن درك كرد.
عزیزی یادآور شد: در عظمت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی(ع) همین بس که معرفی ایشان به عنوان وصی پیامبر(ص) اکمال دین و اتمام نعمت الهی با نام گرفت و خداوند در این روز اسلام را دین كامل معرفی كرد.
فرماندار اسبق شیراز در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن ایام خبرنگار را گرامی داشت و گفت: در جریان 17 مرداد، گروه‌های تكفیری افغانستان 9 نفر از دیپلمات‌های ایرانی به همراه شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند.
وی ادامه داد: چند روز بعد از قطعی شدن خبر شهادت شهید صارمی و هشت کارمندان کنسولگری ایران در افغانستان انتقام خون پاک آنان را گرفتیم.
عزیزی بدون اشاره به جزئیات این خبر گفت: عوامل اصلی و دستور دهندگان آن ترور وحشیانه که در قندهار پنهان شده بودند شناسایی شده و به درک واصل شدند تا دشمن بداند اجازه تجاوز به حریم نظام اسلامی را به هیچ کس نمیدهیم.
این یادگار دوران دفاع مقدس همچنین با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان خبری گفت:‌ امروز در جنگ رسانه‌ای به سر می‌بریم و اصحاب رسانه نیز افسران این جنگ هستند. دشمن در واقع به دنبال یک نفوذ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و در تلاش است که از ابزارهای مختلف در این خصوص استفاده کند و رسانه‌ها با این خط نفوذ مقابله می‌کنند.
وی تاکید کرد: اصحاب رسانه صادقانه و با کمترین امکانات و درآمد همواره در جبهه جنگ نرم به دفاع از نظام اسلامی مشغول بوده و هستند.
فرماندار اسبق شهرستان شیراز گفت: به حتم پرسشگری یک حق و پاسخگویی یک وظیفه است و خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی در پرسشگری و مطالبه گری هستند.
انتهای پیام

captcha