تجلیل از خادمان قرآن در بیست و نهمین سالگرد تأسیس مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع)
کد خبر: 3835091
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
در لامرد صورت می‌گیرد؛

تجلیل از خادمان قرآن در بیست و نهمین سالگرد تأسیس مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، مراسم جشن بیست و نهمین سالروز تأسیس مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) برگزار می‌شود كه در آن از سادات و خادمان قرآن شهرستان لامرد تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام منصور برزگر، مدیر مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 24 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی این مؤسسه در عید غدیر سال ۱۳۷۱ و بیست و نه ساله شدن این مجموعه و گسترش آن در سراسر کشور، گفت: واقعه غدیر هویت و شناسنامه شیعیان است و هر سال مسئولان و دست‌اندرکاران مکتب‌القرآن ثارالله(ع) جشن بزرگ عید غدیر و سالروز تأسیس مؤسسه را با شکوه خاصی برگزار می‌کنند.
وی افزود: سخنرانی و مولودی، خطبه‌خوانی غدیر و تجلیل از سادات و خادمان قرآن کریم از ویژه برنامه‌های جشن بزرگ غدیر و سالروز تاسیس مؤسسه است.
برزگر، قرآن واهل بیت عصمت و طهارت(ع) را دو رکن جدایی‌ناپذیر در دین مبین اسلام دانست و افزود: امام علی(ع) و فرزندان پاک و مطهر آن حضرت قرآن ناطق هستند و پیروی از ائمه اطهار(ع) تنها راه سعادت و نجات بشر از ظلمات و گمراهی است.
مدیر مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) ادامه داد: گروه هنری سربازان وطن نیز در جشن بزرگ غدیر در کوچه معروف غدیر اجرای برنامه خواهند داشت و مسابقات مختلف فرهنگی نیز برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: راه‌اندازی ۳۶۰ شعبه و مرکز آموزش قرآن کریم، مدارس روزانه دبستان و متوسطه قرآنی و شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم، فاطمیه خواهران، مراکز مهدقرآن پیش دبستانی و دبستان و درخشش قرآن‌آموزان در مسابقات و جشنواره‌های معتبر ملی از جمله موفقیت‌های مکتب‌القرآن ثارالله(ع) در ترویج و بسط و گسترش فعالیت‌های قرآنی بوده است.
انتهای پیام

captcha