‌كارگاه آموزشی كاربران آموزش حفظ مجازی قرآن در فارس برگزار می‌‌شود
کد خبر: 3834944
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

‌كارگاه آموزشی كاربران آموزش حفظ مجازی قرآن در فارس برگزار می‌‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه ۳۵۰ کاربر و ۱۰ نفر از کارشناسان آموزش حفظ مجازی قرآنی این استان در تاریخ ۱۴ شهریورماه امسال خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری كارگاه آموزشی ویژه متولیان آموزش حفظ مجازی قرآن در این استان خبر داد و گفت: این كارگاه آموزشی برای 350 نفر از كاربران و 10 نفر از كارشناسان مركز آموزش حفظ مجازی قرآنی استان فارس برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این كارگاه را پنج‌شنبه، 14 شهریورماه از ساعت 9 تا 13 اعلام كرد و گفت: این كارگاه آموزشی در سالن عترت اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: در استان فارس یك مركز آموزش حفظ مجازی قرآن كریم در دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم مستقر شده است كه هم به آقایان و هم بانوان آموزش حفظ غیر حضوری ارائه می‌دهد.

جلالی در پاسخ به اینكه آیا مركز دیگری نیز به این مركز اضافه خواهد شد، گفت: خیر؛ همان یك مركز هم به متقاضیان آقا و هم بانو آموزش ارائه می‌دهد و بیشتر از این نه ظرفیت استان جوابگو هست و نه ما می‌توانیم آن را پشتیبانی كنیم.
انتهای پیام

captcha