اهالی مسجد و کانون‌های مساجد غدیر را از حصر در یک روز و مقطع تاریخی خارج کنند
کد خبر: 3833800
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

اهالی مسجد و کانون‌های مساجد غدیر را از حصر در یک روز و مقطع تاریخی خارج کنند

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان‌اینکه مساله غدیر منحصر به یک روز، مقطع و یک شخص نیست، گفت: اهالی مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید چراغ غدیر را روشن نگاه دارند و برای ترویج غدیر حرکت جریان‌ساز داشته باشند.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» بر لزوم اهتمام مساجد و کانون های فرهنگی هنری در فرهنگسازی موضوع غدیر تاکید و اظهار کرد: با حکم قرآن کریم آنچه که  دین را کامل و نعمت الهی را بر بشر به اتمام رسانده و مهر رضایت بر فرهنگ اسلام زده، موضوع ولایت امیرالمومنین (ع) است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: ولایت امیرالمومنین امام علی(ع) راه و رسم حیات طیبه، طرز تفکر، پرچم عزت و مسیر ایثار و ارزش ها است این ولایت با خون و سرشت مردم ما آمیخته شده است، نیاکان ما بذر علاقه مندی به حضرت امیر(ع) را در وجود ما کاشته اند که این علاقه در نسل های امروز نیز پویایی دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما مساله ای مهمتر از حکومت دینی نداریم که با برافراشتن پرچم غدیر احیاء می شود، بنابراین برای زنده نگاه داشتن غدیر باید تلاش کرد.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید چراغ  غدیر را همواره و در همه دوران ها روشن نگاه دارند.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: مساله غدیر منحصر به یک روز، مقطع و یک شخص نیست، بلکه یک جریان و جهان بینی در ابعاد زندگی بشر است، به همین جهت جوانان مسجدی باید در ترویج غدیر اقدامات و حرکت جریان ساز داشته باشند.

انتهای پیام

captcha