جمع‌آوری كتب قرآن‌ برای مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3830825
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
در گراش صورت می‌گیرد؛

جمع‌آوری كتب قرآن‌ برای مناطق سیل‌زده لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی طرحی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، قر‌آن‌های نو و قابل استفاده در منازل شهرستان گراش جمع‌آوری و برای مناطق سیل‌زده لرستان ارسال می‌شوند.

جمع‌آوری كتب قرآن‌ برای مناطق سیل‌زده لرستان

محمدحسن نامور، مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی گراش در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به وقوع سیل در ابتدای سال جاری در استان لرستان گفت: از آنجا كه بسیاری از وسایل زندگی مردم آن منطقه توسط سیلاب از میان رفت، هر كسی به سهم خویش تلاش می‌كند، تا به نوعی جبران خسارت سیل‌زدگان را انجام دهد.

وی افزود: قرآنیان هم به سهم و وسع خویش در این زمینه ورود كردند كه در شهرستان گراش طرح جمع‌آوری كتب قرآن از سوی سازمان تبلیغات اسلامی كلید خورد.

نامور ادامه داد: در این طرح قرآن‌ها نو و اضافی در منازل شهروندان جمع‌آوری شده و طی چند مرحله به شهرستان پل دختر استان لرستان ارسال می‌شود.

مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی گراش با بیان اینكه این طرح در شهرستان گراش مورد استقبال مردم قرار گرفت، گفت: در مرحله اول 200 جلد قرآن كریم جمع‌آوری و به پل‌دختر ارسال شد كه 80 درصد قرآن‌های جمع‌آوری شده همگی نو بودند.

وی با اشاره اینكه مرحله دوم این طرح نیز در حال اجراست، گفت: این طرح در چندین مرحله اجرا خواهد شد تا بتوانیم بخشی از نیاز شهرستان پل‌دختر را در این زمینه مرتفع كنیم.
انتهای پیام

captcha