تولید مستند بازسازی «امین ولایت» در صدا و سیمای فارس
کد خبر: 3829518
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

تولید مستند بازسازی «امین ولایت» در صدا و سیمای فارس

گروه اجتماعی ــ مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به روند طولانی شکل‌گیری سریال احمدبن موسی(ع) گفت: با هدف استفاده از زمان، تولید مستند بازسازی «امین ولایت» در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدتقی سهرابی، مدیرکل صداوسیمای فارس امروز، اول مردادماه در دیدار با آیت‌الله دستغیب، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به روند طولانی شکل‌گیری سریال احمدبن موسی(ع) به دلیل برخی مشکلات در عقد تفاهم‌نامه فی مابین صدا و سیما و مجموعه شورای شهر و شهرداری شیراز گفت: با هدف استفاده از زمان، تولید مستند بازسازی امین ولایت در دستور کار قرار گرفت.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات این مرکز در دهه کرامت گفت: امسال دهه کرامت به ویژه ششم ذی القعده بسیار متفاوت‌تر از سال گذشته در رسانه ملی برگزار شد.

سهرابی با بیان اینكه قبل از آغاز این دهه محتوای فاخر در اختیار شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی قرار گرفت، افزود: در روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی حضرت شاهچراغ(ع) صدا وسیمای فارس موفق شد با 7 شبکه رادیویی، تلویزیونی و ملی و24 شبکه استانی ارتباط زنده برقرار کند که در مجموع 9225 دقیقه برنامه تولید و با هدف تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) در گستره ایران اسلامی پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس همچنین با اشاره به جشنواره رادیویی چلچراغ و برکات آن در سال گذشته از قرار گرفتن این همایش رسانه‌ای در تقویم سالانه صدا و سیما خبر داد و افزود: امسال نیز ان‌شاءالله با شکوه تمام و بهتر از سال گذشته این جشنواره را برگزار می‌کنیم و مقدمات آن از هم‌اکنون شروع شده است.

انتهای پیام

captcha