آیین تکریم و معارفه معاون پژوهشی جامعةالمصطفی برگزار شد
کد خبر: 3828931
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
با حضور مدیران ارشد المصطفی:

آیین تکریم و معارفه معاون پژوهشی جامعةالمصطفی برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهشی جامعةالمصطفی با حضور جانشین رئیس المصطفی، معاونین و برخی مدیران جامعةالمصطفی برگزار شد و در این مراسم، از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا بی‌نیاز تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین مجید عبادی به عنوان معاون جدید پژوهشی المصطفی معرفی شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید خالق‌پور در مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهشی جامعةالمصطفی که امروز یکشنبه 30 تیرماه در ستاد مرکزی المصطفی برگزار شد، در سخنانی اظهارکرد: حجج اسلام والمسلمین «بی‌نیاز» و «عبادی» با سابقه‌ای درخشان، از افتخارات جامعةالمصطفی هستند. صداقت، صفا و صمیمیت، پشتکار در امور، خوش‌فکری و خوش‌بیانی، از ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام والمسلمین‌ بی‌نیاز است.
وی به تأثیرات مدیریتی حجت‌الاسلام والمسلمین‌ بی‌نیاز در جامعةالمصطفی اشاره کرد و افزود: وی از سرمایه‌های جامعةالمصطفی است که مجموعه‌ای از تجربیات در حوزه‌های مختلف را در کارنامه پربار علمی و اجرایی خود به همراه دارد.
خالق‌پور ادامه داد: با توجه به احساس مسئولیت در ورای جامعةالمصطفی و تقاضای حجت‌الاسلام والمسلمین محامی، نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان، بنا شد از این ظرفیت ارزشمند، در عرصه‌ای دیگر استفاده شود.
وی با تأکید بر این‌که جامعةالمصطفی بر آن است تا از نخبگان خود در بسترهای مختلف استفاده کرده و هم‌افزایی مثال‌زدنی در مجموعه‌های مختلف ایجاد کند، تصریح کرد: بی‌شک، از تجربیات ارزشمند و ظرفیت والای حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز در جامعة‌المصطفی استفاده خواهد شد.
استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های جامعة‌المصطفی در بستر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم روز به روز شاهد مجموعه‌ای استوارتر، پویاتر و مؤثرتر در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و نهادینه‌سازی معارف اهل‌بیت(ع) باشیم.
خالق‌پور با بیان این‌که هجرت بزرگان دین، ابواب بی‌شماری برای نشر معارف ناب الهی در گستره جهانی گشوده است، خاطرنشان کرد: هجرت نبی مکرم اسلام(ص)، الگویی والا و منشأ همه برکات و موهبت‌های الهی به جهان بوده است.
وی معاون جدید پژوهش را شخصیتی علمی و متخلق توصیف کرد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با روحیه‌ای متواضعانه و برادری خاص با همکاران خویش همیشه برخورد داشته‌اند، صمیمیت مثال‌زدنی همیشه در مجموعه مدیریتی تحت نظر وی همیشه مشهود بوده است.
جانشین رئیس المصطفی برخورداری از دانش و بینش بین‌المللی را از دیگر ویژگی‌های معاون جدید پژوهشی المصطفی دانست و اظهارکرد: وی با مشی و نگاه رئیس جامعة‌المصطفی در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی آشنا و از ظرفیتی ارزشمند برخوردار است.
خالق‌پور با اشاره به این‌که ظرفیت‌های شکل‌گرفته در معاونت پژوهش جامعةالمصطفی، مرهون تلاش همه دوستان و حسن مدیریت مدیران پیشین این مجموعه است، تصریح کرد: امیدواریم معاون جدید پژوهش جامعةالمصطفی بتواند با ایجاد و فعال‌سازی ظرفیت‌های جدید، گام‌های بلند و محکم‌تری بردارد.
وی با بیان این‌که با توجه به مضیقه‌های مالی و بودجه‌ای، می‌توان با فرایندهای کوتاه و مؤثر ولی دامنه‌ای گسترده و با برنامه‌ریزی‌های هدفمند راه طولانی را کوتاه و پرثمر عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های به ظاهر کوچک، برکات فراوانی به دنبال دارد.
عضو هیئت علمی المصطفی با تأکید بر این که خداوند متعال برکات در امور را در گرو اخلاص قرار داده است، افزود: اگر اخلاص و تدبیر به خرج داده شود، بی‌شک با کمترین هزینه، ضمن انسجام‌بخشی به تمام ظرفیت‌ها، شاهد بهترین نتیجه در گسترش فعالیت‌ها خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha