رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد
کد خبر: 3828506
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ فلورا زرفشانی به‌عنوان رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌و بختیاری معرفی شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری‌، جواد کارگران دهکردی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی فلورا زرفشانی را به عنوان رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی کرد.

کارگران با اشاره به وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه قرآن و عترت گفت: یکی از این شاخه‌های ارزشمند وظایف فرهنگی و هنری وزارتخانه معاونت قرآنی است و ابزارهای هنری بی‌شک اثرگذارترین ابزار ابلاغ پیام و تبلیغ است که می‌توان آموزه‌های قرآن را به وسیله این ابزارها منتشر و آموزش داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه قرآن کریم به طور گسترده‌ای حاوی داستان‌های فراوان و هنری است، افزود: ما باید بتوانیم پیام قرآن را به وسیله فرهنگ و هنر به مردم ارائه کنیم تا موفق به فرهنگسازی شویم.

کارگران با بیان اینکه به وسیله قصص قرآنی می‌شود آثار فاخر هنری تولید کرد، افزود: آنچه در قالب آثار سینمایی و تلویزیونی با استفاده از قرآن کریم ساخته شده مورد استقبال قرار می‌گیرد چون با هنرنمایی به مردم معرفی شد، بنابر این ما هم این وظیفه را داریم به خاطر رسالتی که به دوش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده شده است می‌بایست بیشتر از دیگر استان ها در حوزه قرآنی فعالیت کنیم.

در ادامه کارگران متعهد بودن به رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: فعالیت ما با دیگر سازمان‌های خدمات‌رسان تفاوت دارد زیرا که وظیفه تبیین فرهنگ در جامعه به دوش ماست که این شکل نمی‌گیرد مگر به همت زیرمجموعه‌هایی که در حوزه فرهنگ و هنر کار می‌کنند، بنابر این جایگاه ما در پست‌های کارشناسی و مدیریت هیچ تفاوتی نمی‌کند و همه در راستای توسعه و تعالی فرهنگ و هنر چهارمحال‌وبختیاری انجام وظیفه می‌کنیم.

وی در بخش دیگری ویژگی کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری را کار گروهی برای مردم ارزیابی کرد و گفت: آنان با ظرفیتی که دارند و دارای خوش فکری می‌باشند از خلاقیت برخوردار هستند که در کمتر سازمانی مشاهده می‌شود.

فلورا زرفشانی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ارایه چکیده از برنامه‌های این سمت جدید پرداخت و گفت: خدمت به قرآن از بزرگترین وظایف ما در جامعه کنونی است و اگر ما قرآن را پاس بداریم قطعاً بقیه کارها نیز روی روال خواهد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی پیشانی برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: اگر در برنامه‌های قرآنی مؤثر ظاهر شویم در بخش‌های دیگر با چالش‌های کمتری روبه‌رو خواهیم شد.

زرفشانی گره خوردن فعالیت‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این کار بی‌تدبیرو بی‌دلیل نبوده و ما هم موظفیم این گره را روز به روز محکم‌تر و به قوام آن کمک کنیم.

یادآور می‌شود، فلورا زرفشانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است، ٢٣ سال سابقه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیش از این مسئولیت‌های مختلفی را در آموزش‌، امور فرهنگی، اداری و کتابخانه داشته و به عنوان کارشناس، سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی نیز در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خدمت کرده و در حیطه اداری و اجرایی فعالیت کرده است.

انتهای پیام

captcha