عمل به بیانیه گام دوم انقلاب لازمه دستیابی به موفقیت است
کد خبر: 3828123
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

عمل به بیانیه گام دوم انقلاب لازمه دستیابی به موفقیت است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اهمیت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب عمل کنیم تا بتوانیم در این عرصه نیز موفق شویم.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس ظهر امروز، 27 تیرماه در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در مصلی قدیم نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه این جلسه استمرار خواهد یافت تا به نتیجه برسیم، گفت: مردم پس از انقلاب اسلامی از ما توقع اعمال حاکمیت دارند.
وی با بیان اینكه شاید هرکدام از افراد این‌گونه فکر نکنند اما درمجموع یک حاکمیت است، افزود: روحانیت در پیش از انقلاب در امور دخالت می‌کرد، اما اکنون نمی‌شود ازاین‌رو باید یک‌شکل جدیدی پیدا کنیم که البته این شکل جدید واضح نشده است.
امام‌جمعه شیراز با تصریح اینكه عمده مشکل‌ها هماهنگی و همراهی است، که اگر ایجاد شود، مردم احساس آرامش خواهند کرد، گفت: باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب عمل کنیم تا بتوانیم در این عرصه نیز موفق شویم.
آیت‌الله دژكام اظهار كرد: جهت‌گیری این جلسه به سمت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب پیش می‌رود و استمرار این عمل نتایج خوبی را در پی خواهد داشت.
انتهای پيام

captcha