انتخابات اتحادیه انجمن‌های اسلامی فارس برگزار شد
کد خبر: 3827974
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

انتخابات اتحادیه انجمن‌های اسلامی فارس برگزار شد

گروه اجتماعی ــ طی مراسمی با حضور مدیركل تبلیغات اسلامی فارس، انتخابات اتحادیه انجمن‌های اسلامی این استان برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس، انتخابات اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان فارس امروز، 26 تيرماه با حضور حجت‌الاسلامی مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، معاونین و مسئولان انجمن‌های اسلامی این استان برگزار شد.

مهرابی در این مراسم گفت: انجمن‌های اسلامی ظرفیت بالقوه‌ای دارند تا بتوانند در راستای اسلامی‌سازی ادارات بیش از پیش حرکت کنند. نقش اسلامی کردن ادارات یکی از رویکردهای مهم این انتخابات خواهد بود.

وی افزود: در چهارمین دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یک وظیفه خطیر را بر دوش انجمن‌های اسلامی گذاشته است چرا که بیانیه گام دوم یک بخشنامه یا یک دستورالعمل اداری نیز نیست بلکه نشأت گرفته از ناب‌ترین فرامین و اصول دینی است و انجمن‌های اسلامی باید برای تبیین این بیانیه پیشتاز باشند، بنابراین احتیاج است که نگاه ما به انجمن یک نگاه گفتمانی باشد.

مهرابی همچنین گفت: مشکلاتی که در بسیاری از ادارات و نهادهای دولتی وجود دارد را باید با گفتمان‌سازی حل کرد و همین امر یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های انجمن‌های اسلامی خواهد بود.

رونق تولید ملی نیز از مهم‌ترین نکاتی بود که مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در این جلسه بر آن تأکید كرد و گفت: انجمن‌های اسلامی باید بتوانند فرهنگ‌سازی را برای رونق تولید ملی تا جایی پیش ببرند که در هیچ نهاد و اداره‌ای برای تحقق این آرمان والا حس ناامیدی وجود نداشته باشد.

یادآور می‌شود، در انتهای این نشست و پس از جمع‌آوری آرا «علیرضا معصومی» به‌عنوان رئیس، «جعفر اسکندری» به‌عنوان نائب رئیس و «بهیار فهندژ» به‌عنوان دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی فارس انتخاب شدند.

انتهای پیام

captcha