کهگیلویه و بویراحمد در میان پنج استان برتر هفته هنر انقلاب قرار گرفت
کد خبر: 3827763
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

کهگیلویه و بویراحمد در میان پنج استان برتر هفته هنر انقلاب قرار گرفت

گروه فرهنگی ـ مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه هنری استان در زمره پنج استان برتر کشور در هفته هنر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

کهگیلویه و بویراحمد در میان پنج استان برتر هفته هنر انقلاب قرار گرفت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی فرخیانی، مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به هفتمین نشست مدیران مراکز استانی حوزه هنری سراسر کشور که ۲۲ تا ۲۴ تیرماه سال جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزارشد، افزود: در این نشست از رؤسای حوزه هنری کشور که عملکرد قابل قبولی در برگزاری برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی داشتند با اهدای لوح سپاس تقدیرشد.
وی اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های انجام گرفته توسط معاون هنری و دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی، در این نشست استان‌های یزد، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به‌عنوان استان‌های برتر کشور معرفی و تجلیل شدند.
مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۰ تا ۲۶ فروردین‌ماه به‌مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی به نام هفته هنر انقلاب نامگذاری شده است، بیان کرد: در این هفته مراکز حوزه هنری سراسرکشور اقدام به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری می‌کنند.
یادآور می‌شود، متن لوح سپاس اهدایی مجدالدین معلمی معاون هنری و دبیرستاد هفته هنرانقلاب اسلامی به رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است:
حوزه هنری انقلاب اسلامی مفتخر است در طول چهل سال فعالیت در عرصه هنر ایرانی اسلامی و خلق آثار مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شکوهمند ایران با اتکا به باورهای فرهنگی، اعتقادات دینی و اهداف انقلابی، همچنان پرچمدار هنر متعهد و معنا گرا در کشور باشد.
هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای نمایش گوشه‌ای از توانمندی هنرمندان متعهد بوده تا با مرور راه افتخار و سربلندی مردمان این سرزمین، روشنگر مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران باشد.
به گواه ارزشیابی و احراز بالاترین امیتاز میان عملکرد دیگر استان‌ها در هفته هنر انقلاب، همت، تلاش و پیگیری‌های مجدانه جنابعالی، هنرمندان و همکاران سخت‌کوش شما را در برگزاری شکوهمند هفته هنر انقلاب اسلامی در آن استان ارج می‌نهیم و قدردان زحمت‌های بی دریغتان هستیم.
به قصد تقدیر از مدیریت کارآمد شما در برگزاری باشکوه هفته هنرانقلاب اسلامی در آن استان، این لوح سپاس تقدیم می‌شود، در این راه پرافتخار مستدام و برقرار باشید.
انتهای پیام

captcha