راه‌اندازی «اورژانس گردشگری» در همدان
کد خبر: 3827724
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

راه‌اندازی «اورژانس گردشگری» در همدان

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از ایجاد کمپ‌های اقامتی در ورودی‌های شهر همدان خبر داد و گفت: به‌منظور جلوگیری از ترافیک و جمع‌آوری چادرهای مسافران در پارک‌ها کمپ‌های اقامتی در همدان احداث می‌شود.

راه‌اندازی «اورژانس گردشگری» در همدانحسین قره‌باغی، رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، طرح ایجاد کمپ‌های اقامتی در شهر همدان را ضروری دانست و اظهار کرد: طرح مذکور به‌منزله حفظ سیمای عمومی شهر و به منظور ساماندهی نصب چادرها در مکان‌های عمومی ایجاد شده و درنظر داریم مسافران پیش از ورود به داخل شهر اسکان یابند.
وی در ادامه از تصویب مصوبه جانمایی طرح کمپ‌های اقامتی در کمیسیون گردشگری و سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان خبر داد و تصریح کرد: پیشنهاد شده این کمپ‌ها در زمین‌هایی که متعلق به فضای شهری بوده و مختص فضای کمپ هستند، احداث شود.
این عضو ‌شورای شهر در ادامه از راه‌اندازی «اورژانس گردشگری» در همدان را یکی دیگر از تصمیمات شورای شهر اعلام کرد و گفت: چندی پیش بحث راه‌اندازی «پلیس آفیس» گردشگری در همدان مطرح شد که در پی تحقیقات انجام‌شده قرار به راه‌اندازی «اورژانس گردشگری» در سه ورودی اصلی شهر همدان شد.
وی همچنین ادامه داد: جانمایی مناسب این ساختمان، راهنمایی مطلوب را برای بازدید گردشگران از مکان‌های تفریحی و گردشگری این شهر مهیا می‌سازد و هدف اصلی راه‌اندازی اورژانس گردشگری، ارائه هر چه بهتر خدمات گردشگری به مسافران است.
قره‌باغی اجرای این طرح را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان اعلام و تصریح کرد: در اجرای این طرح میراث فرهنگی نقشی نداشته و راه‌اندازی اورژانس گردشگری کاملاً با تصمیم شورای شهر همدان بوده است.
وی در پایان یادآور شد: فاز اولیه اجرای طرح در میدان سردار شهید همدانی تا مسیر دانشگاه پیام نور مقرر شده و پس از اقدامت نهایی در دو ورودی دیگر شهر همدان نیز عملیاتی می‌شود.
انتهای پیام

captcha