عرصه فرهنگی ظرافت‌های پیچیده‌ای دارد
کد خبر: 3827693
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

عرصه فرهنگی ظرافت‌های پیچیده‌ای دارد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: عرصه فرهنگی عرصه سختی است و ظرافت‌های پیچیده‌ای دارد و اگر بخواهیم در کشور مشکلات امنیتی نداشته باشیم باید فرهنگ‌سازی کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بهرام فاضلی‌زاده، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ظهر امروز، 25 تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه برای انجام کار و خدمت به این عرصه وارد شده‌ام، اظهار کرد: شأن من در این نظام شأن یک سرباز است که اوامر را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تأکید در حوزه فرهنگی بر تولید است، افزود: امروز آنچه که می‌تواند برای ما مفید باشد، تولید است.

فاضلی‌زاده عرصه فرهنگ را عرصه‌ای سخت دانست و گفت: عرصه فرهنگی دارای ظرافت‌های پیچیده‌ای است. اگر بخواهیم مشکلات امنیتی در کشور نداشته باشیم باید فرهنگ‌سازی کنیم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه به فعالیت دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این دانشکده تنها مرکزی است که دانشجو در رشته‌های هنری عکاسی، گرافیک، تصویربرداری و موسیقی تربیت می‌کند اما با توجه به قانون کلی که در رابطه با دانشکده علمی ـ کاربردی تدوین شده روبه تعطیلی است و این خسران برای استان است.

فاضلی‌زاده اظهار کرد: دانشکده هنر و معماری در دانشگاه رازی نیز فقط معماری است و بخش هنر ندارد و چرایی تعطیلی این مرکز جای سؤال است.
انتهای پیام

captcha