حضور دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در مسابقات قرآن کشور
کد خبر: 3827338
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

حضور دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در مسابقات قرآن کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی با حضور 17 دانش‌آموز پسر از چهارمحال و بختیاری در زنجان آغاز شده است.

سعید رحمتی، مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسابقات قرآن دانش‌آموزی در مرحله کشوری به میزبانی زنجان در حال برگزاری است، اظهار کرد: در حال حاضر این مسابقات در رشته‌های پژوهشی از جمله نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، تفسیر و احکام، برای دانش‌آموزان پسر برپاست.
رحمتی ادامه داد: در همین راستا دختران برگزیده استانی در مقاطع مختلف تحصیلی استان نیز در روز چهارشنبه، 26 تیرماه، در مسابقات کشوریِ رشته‌های پژوهشی، رقابت خود را آغاز خواهند کرد.
وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان حائز مقام‌های برتر استان دوره‌های آموزشی جهت آمادگی را گذرانده‌اند، گفت: امسال جمعاً 70 دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی از استان به مرحله کشوری راه یافتند که در دو دوره دو روزه، جهت آمادگی برای حضور در مسابقات کشوری، تحت تعلیم قرار گرفتند.
مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: بخش آوایی مسابقات قرآن مرحله کشوری، شامل قرائت (تحقیق و ترتیل)، اذان و حفظ قرآن کریم نیز از دهم مردادماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha