برگزاری نخستین گردهمایی مدیران حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان جنوب کشور
کد خبر: 3827106
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
در شیراز صورت گرفت؛

برگزاری نخستین گردهمایی مدیران حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان جنوب کشور

گروه اجتماعی ـ نخستین گردهمایی مدیران حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان جنوب کشور با محوریت نهاد رهبری دانشگاه ‌های استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین گردهمایی مدیران حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان جنوب کشور با محوریت نهاد رهبری دانشگاه‌های استان فارس طی روزهای 22 و 23 تیرماه با حضور سرپرست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کشور برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رضایی، سرپرست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کشور در این گردهمایی ضمن بررسی فرصت‌‌ها، چالش‌‌ها و جایگاه حوزه دانشگاهیان، بازبینی در ساختار حوزه دانشگاهیان را موجب تقویت جایگاه این حوزه سرعت بخشیدن در مسیر نیل به قله و چشم‌‌انداز پیش‌بینی شده و افزایش بهره‌‌وری دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین كوهی، دبیر این همایش نیز گفت: هدف این گردهمایی بررسی نقاط ضعف و قوت و تعیین چشم‌‌انداز حوزه‌‌های دانشجویی بود و در طی این نشست کارگروه‌های مختلفی پیرامون راهکارها و اولویت علمی حوزه تشکیل شد.
وی با تأکید بر اینکه جلب مشارکت‌‌های دانشجویی در دانشگاه‌‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در این گردهمایی به این موضوع به‌‌طور ویژه پرداخته شد و امید است که این سلسله نشست‌ها، گامی در مسیر تحقق دانشگاه اسلامی، به عنوان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری باشد.
انتهای پیام

captcha