برگزاری دوره‌های آزاد علوم قرآنی در شیراز
کد خبر: 3826108
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
از سوی دانشكده علوم قرآنی صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره‌های آزاد علوم قرآنی در شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز از برگزاری دوره‌های آزاد علوم قرآنی ۳ ساله در این دانشکده برای اقشار مختلف مردم خبر داد.

زینب روستائی، رئیس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به فعالیت‌های این دانشكده گفت: دانشکده علوم قرآنی شیراز از بهترین دانشکده‌های علوم قرآنی است و فارغ‌التحصیلان دانشکده همیشه جز نفرات برتر آزمون ورودی کارشناسی ارشد و دکتری هستند که این نشان از وجود اساتید زبده و خبره در دانشکده است.

وی با بیان اینکه از نظر مدرک و مباحث آموزشی این دانشکده زیر نظر وزارت علوم است، افزود: در حال حاضر این دانشکده در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشجو می‌گیرد و به دنبال اخذ مجوز جذب دانشجو در مقطع دکتری هستیم .

روستایی یادآور شد: امسال جذب دانشجو به‌صورت بدون آزمون و با کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته قرآن و حدیث انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: جوانان پسر و دختر شیعه و اهل سنت دارای مدرک تحصیلی دیپلم نظام قدیم و جدید می‌توانند برای ثبت‌نام و ادامه تحصیل در این دانشکده به سایت سنجش مراجعه کنند؛ همچنین علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که در آزمون ورودی کارشناسی ارشد شرکت و رتبه مناسب را کسب کرده‌اند می‌توانند دو رشته علوم قرآن و تفسیر را انتخاب کنند.

رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز اظهار كرد: دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن شیراز دارای خوابگاه برای دانشجویان غیر بومی است که هزینه آن طبق تعرفه وزارت علوم است.

روستایی بیان كرد: این دانشكده برای علاقه‌مندان به فراگیری علوم قرآنی دوره آزاد سه ساله را تعریف کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 36264610-071 تماس حاصل كنند.
انتهای پیام

captcha