آموزش تخصصی قرآن طی اوقات فراغت در كانون‌های فرهنگی فارس
کد خبر: 3825978
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

آموزش تخصصی قرآن طی اوقات فراغت در كانون‌های فرهنگی فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قائم مقام کمیته امداد فارس از برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تجوید و تفسیر در کانون‌های فرهنگی این نهاد در تابستان امسال خبر داد.

بهروز مهربانیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این نهاد در فصل تابستان گفت: پر کردن اوقات فراغت مددجویان از مسائل مهمی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبین با اولویت دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، فعالیت‌های فرهنگی تابستان امسال در قالب کانون‌های فرهنگی و اردوهای تابستانی به‌صورت متنوع انجام می‌شود.

مهربانیان با تصریح اینکه کانون‌های فرهنگی دائم با اولویت دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی خانواده‌محور هستند، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تابستانه پیرو تعاملی شایسته با سازمان‌ها و ادارات مختلف نظیر آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی، مساجد، حسینیه‌ها و... تشکیل و در فصل تابستان فعالیت می‌کنند.

قائم مقام کمیته امداد فارس بیان كرد: پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال، مخاطبان کانون‌های دائم بیش از 3500 نفر و کانون‌های موقت تابستانه نیز بیش از 4000 نفر جذب و بیش از 1000 نفر نیز از سایر ارگان‌ها معرفی شوند.

وی با اشاره به اردوهای کوتاه‌مدت و بلندمدت تابستانی این نهاد، گفت: همچنین پیش‌بینی می‌شود بیش از 3500 نفر در اردوهای درون استانی و یکروزه و 680 نفر به اردوهای خارج از استان اعزام شوند و 1400 نفر نیز جهت اردوهای سراسری در اردوگاه آیت‌الله ربانی حضور یابند.

مهربانیان از برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن در کانون‌های فرهنگی این نهاد در تابستان امسال خبر داد و افزود: این کلاس‌ها در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تجوید و تفسیر جهت مددجویان برگزار می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد فارس با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی متنوعی در کانون‌ها و اردوهای تابستانی این نهاد انجام می‌شود، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت اخلاق اسلامی، برگزاری کلاس‌های تقویتی برحسب نیاز و به‌صورت رفع اشکال، برنامه پژوهش، تحقیق، مقاله‌نویسی و مسابقات کتابخوانی، برنامه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و شرکت در فعالیت‌های دسته جمعی متنوع از جمله این فعالیت‌های فرهنگی هستند.
انتهای پیام

captcha