ظرفیت بسیج مستضعفین در اختیار شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3825961
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
مدیر مرکز دارالقرآن بسیج مستضعفین اعلام کرد:

ظرفیت بسیج مستضعفین در اختیار شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی انتصاب رئیس شبکه قرآن و معارف سیما را تبریک گفت و اظهار کرد: ظرفیت عظیم بسیج مستضعفین در تمامی هزاران مسجد، پایگاه، حوزه و نواحی مقاومت بسیج و ... برای هم‌افزایی بیشتر اعلام آمادگی می‌کند.

مدیر دارالقرآن بسیج انتصاب رئیس شبکه قرآن را تبریک گفت

به گزارش ایکنا؛ مدیر مرکز دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی انتصاب رئیس جدید شبکه قرآن و معارف سیما را تبریک گفته و در آن بر آمادگی بسیج مستضعفین و مرکز دارالقرآن آن نهاد برای هم‌افزایی بیشتر جهت اعتلای قرآن کریم تأکید کرده است. متن این پیام به شرح زیر است.
برادر انقلابی جناب آقای جواد شیخ اکبری
سلام علیکم
اللهم صل علی محمد وال محمد و با تقدیم احترام، انتصاب شایسته جنابعالی را در سمت مدیر شبکه قرآن و معارف اسلامی تبریک عرض می‌نمایم، ان شاءالله تحت توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) در راستای عملی نمودن منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین گفتمان‌سازی قرآنی در بین آحاد امت ایران اسلامی موفق و موید باشید.
با توجه به ظرفیت عظیم مردمی، انقلابی، جهادی و قرآنی بسیج مستضعفین در تمامی هزاران مسجد، پایگاه، حوزه و نواحی مقاومت بسیج، مرکز دارالقرآن سازمان بسیج در همین راستا جهت هم‌افزایی تشکیلاتی برای اعتلای قرآنی ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی می‌نماید.
ان شاءالله در پناه مصحف شریف و اهل بیت(علیهم السلام) موفق و موید باشید.
محمد ذوالفقاری
مدیر مرکز دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین
انتهای پیام

captcha