برگزاری ۱۵ همایش تخصصی حفظ قرآن در نقاط مختلف کشور
کد خبر: 3825406
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

برگزاری ۱۵ همایش تخصصی حفظ قرآن در نقاط مختلف کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) از برگزاری ۱۵ همایش تخصصی حفظ قرآن در نقاط مختلف کشور‌ خبر داد.

حسن عزیزی‌نیا، مدیرعامل مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری 15 همایش تخصصی حفظ قرآن برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: این همایش‌ها به‌صورت عمومی و رایگان برگزار شده است.

وی افزود:‌ به‌منظور آشنایی عموم مردم با شیوه‌های تخصصی حفظ قرآن با شیوه علمی روز، در طی ۲ ماه گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر در شهرهای شیراز، بوشهر، جهرم و... در این همایش‌ها شرکت کرده و با شیوه‌های تخصصی حفظ قرآن و با مبانی علمی و دینی این رشته آشنا شدند.

این حافظ قرآن اظهار كرد: این مؤسسه با توجه به ظرفیتش و پس از انجام مصاحبه‌های تخصصی توسط کارشناسان حفظ قرآن، اقدام به پذیرش ۱۲۰۰ نفر جهت ورود به دوره جدید كرده است.

عضو هیئت مدیره دارالتحفیظ الهادی(ع) گفت: این مؤسسه فقط در ۷ سال ابتدایی فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰ حافظ کل قرآن و بیش از ۱۳۰۰ حافظ اجزاء(20 جزء ،10 جزء ، 6 جزء و...) تربیت كرده است که برخی از آنان هم اکنون در شهرهای مختلف کشور مشغول به تربیت حافظان قرآن شده‌اند.

یادآور می‌شود، طرح بیت‌المعمور(شیوه‌های نوین تثبیت حفظ قرآن)، طرح عاملین(طرحی تربیتی در راستای جامه عمل پوشاندن به آیات قرآن کریم) و طرح احسن الحدیث(مکالمه به زبان قرآن) از دیگر طرح‌های این مجموعه قرآنی ـ فرهنگی است.
انتهای پیام

captcha