تجلیل از ۲۷ حافظ قرآن مدرسه شبانه‌روزی آل‌یاسین(ع) شیراز
کد خبر: 3825127
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

تجلیل از ۲۷ حافظ قرآن مدرسه شبانه‌روزی آل‌یاسین(ع) شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی مراسمی از حافظان اجزای قرآن کریم مدرسه شبانه‌روزی آل‌یاسین‌(ع) وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تجلیل شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، مراسم اختتامیه چهارمین دوره حفظ تخصصی قرآن کریم مرکز شبانه‌روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم آل‌یاسین(ع) شیراز امروز، 16 تیرماه برگزار شد.

در این مراسم که بلافاصله پس از اتمام آزمون حفظ کل قرآن کریم با حضور نمایندگان شورای عالی مراکز شبانه‌روزی مرکز مدیریت بیت‌الاحزان برگزار شد از 27 حافظ قرآن کریم این مرکز تجلیل شد.

تربیت 16 حافظ کل، 9 حافظ 20 جزء، یک حافظ 15 جزء و یک حافظ 10 جزء از برکات یک سال تلاش شبانه‌روزی خادمان، خیراندیشان و قرآن‌آموزان مرکز شبانه‌روزی آل‌یاسین(ع) شیراز بود.

حافظان این مرکز از استان‌های بوشهر، خوزستان، کرمان، فارس، تهران، اصفهان، لرستان، خراسان جنوبی و گیلان بودند و یک حافظ نیز از پاکستان در این مرکز حاضر بود که در این میان محمد شادور از استان بوشهر با کسب 199 امتیاز رتبه اول را کسب کرد و پس از آن مصطفی شرفی از خوزستان، فرزاد دهقان اناری از کرمان و میثم نجفی از اهواز به ترتیب با 191 و 189.5 و 189 امتیاز حائز بیشترین امتیازات این آزمون شدند.

تقدیر از پرسنل و خادمان این مرکز از سوی خیرین حامی بیت الاحزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

یادآور می‌شود، مراکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله کل قرآن کریم بیت‌الاحزان هر ساله در پایان دوره حفظ، با برگزاری آزمون نسبت به سنجش محفوظات قرآن آموزان اقدام می‌کنند و این حافظان با دریافت گواهی حفظ مؤسسه در جشنواره ملی جبرئیل امین شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha