ارسال ۱۷۰۰ اثر به جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری»
کد خبر: 3825067
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

ارسال ۱۷۰۰ اثر به جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری»

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از ارسال ۱۷۱۶ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی عکس «وقف، چشمه همیشه جاری» خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی عكس «وقف، چشمه همیشه جاری» به میزبانی شیراز گفت: یك هزار و 716 اثر در دو بخش حرفه‌ای و عكاسی با موبایل به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینكه عكاسانی از سراسر كشور در این جشنواره شركت كرده‌اند، افزود: از این تعداد یك هزار و 180 اثر در بخش حرفه‌ای و 536 اثر در بخش عكاسی با موبایل هستند.

صفری‌گرائی اظهار كرد: بعد از انجام مراحل داوری از این تعداد، 3 اثر در بخش حرفه‌ای و 3 اثر در بخش موبایل حائز رتبه‌های برگزیده خواهند شد، همچنین آثار 6 نفر هم قابل تقدیر هستند.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس این نكته را یادآور شد كه هر كدام از آثار برگزیده مربوط به اشخاص جداگانه هستند و دو اثر از یك فرد تجلیل نمی‌شود.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ چهارشنبه، 19 تیرماه همزمان با دهه كرامت خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 18 با حضور حجت‌الاسلام عادل، معاون فرهنگی ـ اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه كشور و همچنین مسئولان ارشد استان فارس در سالن عترت اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha