نگاهی به جشن‌های امروز دهه كرامت در بقاع متبركه فارس
کد خبر: 3824869
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

نگاهی به جشن‌های امروز دهه كرامت در بقاع متبركه فارس

گروه اجتماعی ــ برنامه‌ها و جشن‌های ایام دهه كرامت در سومین روز این دهه در شهرستان‌های مختلف استان به خصوص بقاع متبركه برگزار می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، برنامه‌ها و جشن‌های مختلف ایام دهه كرامت امروز، 15 تیرماه و در سومین روز این دهه پر خیر و بركت در شهرستان‌های مختلف فارس و بعضاً با حضور خادمان حرم مطهر رضوی برگزار می‌شوند.

در شیراز مسابقه نقاشی و قصه‌خوانی كودكان بعد از نماز مغرب و عشاء امشب در قدمگاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) برگزار خواهد شد كه البته این برنامه با سخنرانی و مولودی‌خوانی همراه است.

در حرم شاه داعی الی‌الله شیراز نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم جشن و بزرگداشت این عارف جلیل‌القدر همراه با مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

چنین برنامه و جشنی همراه با مولودی‌خوانی در حرم امامزاده سیدحسین(ع) دروازه اصفهان شیراز ویژه بانوان در ساعت 16 ویژه بانوان برگزار می‌شود.

همچنین حرم مطهر امامزاده سیدمحمد پودنك(ع) شیراز نیز در چنین روزی غرق شادی و سرور بوده و برنامه مولودی‌خوانی از ساعت 18 در این حرم آغاز می‌شود.

در شهرستان استهبان برنامه استقبال از خادمان حرم رضوی در حرم مطهر امامزاده پیر مراد(ع) این شهرستان در ساعت 19 امروز برگزار خواهد شد.

در شهرستان نی‌ریز هم بزرگداشت امامزادگان حلیمه و نرجس خاتون(س) و پیرمراد(ع) در ساعت 20:30 امشب با سخنرانی آیت‌الله فقیه، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha