كارگروه تخصصی برای كمك به مدارس علمیه فارس راه‌اندازی شود
کد خبر: 3823906
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

كارگروه تخصصی برای كمك به مدارس علمیه فارس راه‌اندازی شود

گروه معارف ــ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس بر لزوم تشكیل كارگروه تخصصی اقتصادی در خصوص كمك به مدارس علمیه استان تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مركز مدیریت حوزه علمیه استان فارس، جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان فارس امروز، 11 تیرماه در شیراز برگزار شد.
این جلسه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدی، مدیر حوزه علمیه استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسپور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهرابی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس و همچنین معاونین مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان فارس با موضوع بررسی مشکلات معیشت تغذیه طلاب و ارائه راهکارهایی در خصوص آن برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس گفت: باید کارگروه تخصصی حوزه اقتصادی در خصوص کمک به مدارس علمیه در استان راه‌اندازی شود و می‌توان از علما و مسئولین استانی دعوت كرد تا نسبت به مشکلات طلاب و مدارس علمیه برنامه‌ریزی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس نیز در این جلسه یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی مسئولان و مدیران مدارس علمیه را بحث تغذیه و معیشت طلاب دانست که با توجه کاهش سرانه تغذیه و همچنین تورم موجود در بازار، مقرر شده است تا از طریق مدیریت استان، تلاش¬هایی در کمک به تغذیه مدارس علمیه صورت گیرد.
وی افزود: همچنین جلسات مختلفی در خصوص تغذیه و معیشت طلاب با مسئول دفتر آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در استان، مدیرکل کمیته امداد و مسئول طرح زکات کمیته امداد نیز صورت گرفته است.

در ادامه فلاح‌زاده، مدیر مدرسه علمیه ریحانةالنبی(ص) شیراز که به عنوان یکی از نمایندگان حوزه علمیه خواهران در این جلسه حضور داشت، گفت: در مدارس علمیه خواهران هیئت امنا با ترکیب خیرین و علما تشکیل شده تا در جهت مسائل مالی مدارس علمیه از این طریق کمک شود.
انتهای پیام

captcha