11 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام طرح «نشاط معنوی» حرم آستانه شیراز
کد خبر: 3822733
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

11 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام طرح «نشاط معنوی» حرم آستانه شیراز

گروه اجتماعی ـ آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح تابستانی «نشاط معنوی» حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز 11 تیرماه جاری اعلام شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 5 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام تابستان طرح نشاط معنوی همراه با برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی، آموزشی، تربیت و نشاط در محل آستان مقدس حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در ایام تابستان جاری در محل این آستان مقدس ویژه رده سنی 7 سال تا 18 سال برگزار می‌شود، گفت: این کلاس‌های آموزشی در قالب برنامه‌های تفریحی و نشاط کودکان و نوجوانان از جمله حرم‌شناسی، آموزش فوتبال و فوتسال، پینگ پنگ، والیبال استخر، تیراندازی، گیم نت و اردوهای آموزشی و تفریحی برگزار می‌شود.
حسینی با بیان اینکه کلیه کلاس‌های طرح نشاط معنوی در محل فرهنگی آستان قدس حسینی(ع) برگزار می‌شود، گفت: کلیه علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند تا تاریخ 11 تیرماه جاری همه روزه از ساعت 8 الی 12 و 18 الی 20 با مراجعه به دفتر فرهنگی حرم مطهر نسبت به ثبت نام اقدام كنند.
انتهای پیام

captcha