مشخصات دقیق شهدای شناسایی شده فارس اعلام شد
کد خبر: 3822730
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

مشخصات دقیق شهدای شناسایی شده فارس اعلام شد

گروه اجتماعی ـ از 10 شهیدی كه قرار است فردا وارد استان فارس شود، 7 شهید شناسایی شده است كه یك شهید مدافع حرم و مابقی مربوط به دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم استقبال از پیكرهای مطهر 10 شهید گمنام و شناسایی شده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم عصر فردا، 6 تیرماه از ساعت 17 در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.
از این شهدا 7 شهید شناسایی شده است كه یك شهید مدافع حرم و مابقی مربوط به دوران دفاع مقدس است و 3 شهید دیگر نیز شهدای گمنام دوران عشق و ایثار هستند كه 21، 26 و 24 ساله بوده و در تاریخ‌های 64، 67 و 61 به شهادت رسیده‌اند و پیكر 2 شهید در شیراز و یك شهید در فسا به خاك سپرده خواهد شد.
بناست كه 2 شهید گمنام در بوستان اتحاد شیراز در ساعت 9 صبح روز شنبه، 8 تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع شود و همان روز و همان ساعت نیز پیكر شهید آصف امیری، از شهدای لشكر فاطمیون مدافع حرم در گلزار شهدای شیراز تشییع و تدفین شود.
پیكر شهید محمدجعفر ستارزاده متولد 44 از شهرستان استهبان نیز كه در تاریخ فروردین سال 65 به فوز عظیم شهادت دست یافته‌ است در تاریخ 8 تیرماه تشییع و به خاك سپرده می‌شود.
شهید كریم مبرز متولد 49 از شهرستان لامرد نیز در 4 خردادماه 67 به فوز عظیم شهادت دست یافته است كه پیكر مطهرش در همان سالروز شهادت امام جعفر صادق در لامرد تشییع و تدفین خواهد شد.
پیكر شهید سیدمحمود موسوی‌نژاد متولد 44 از شهرستان جهرم كه در تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه 61 به شهادت رسیده است هم در همان روز در جهرم تشییع و تدفین می‌شود.
شهید غلامحسین دادنام متولد 41 از شهرستان لامرد هم در تاریخ 4 خرداد 67 به شهادت رسیده است و در تاریخ مذكور در شهرستان لامرد تشییع و تدفین خواهد شد.
شهید كرامت‌الله كاتبی متولد 39 از شهرستان جهرم در تاریخ 10 اردیبهشت 61 به شهادت رسیده است كه در شهرستان جهرم تشییع و تدفین می‌شود.
شهید مرتضی فیروزی‌فرد نیز مانند سایر شهدا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در زادگاهش تشییع و تدفین خواهد شد كه متولد سال 41 از شهرستان جهرم بوده و در 23 فروردین سال 61 به شهادت رسیده است.
بنا بر این گزارش، مراسم میثاق با شهدا و یادواره شهدای مدافع حرم با حضور پیكرهای مطهر این شهدا فردا شب، 6 تیرماه در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع)، مراسم تشییع شهدا در شیراز نیز جمعه، 7 تیرماه بعد از نماز جمعه و مراسم‌های تشییع و خاكسپاری پیكر مطهر همه آنان در روز شنبه، 8 تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خواهد بود.
انتهای پیام

captcha