دانشگاه مبدأ تحول جامعه است
کد خبر: 3822653
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

دانشگاه مبدأ تحول جامعه است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری نقش دانشجویان در عرصه‌های مختلف، دانشگاه را مبدأ تحول جامعه و یكی از نمادهای اقتدار نظام برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس عصر دیروز، 4 تیرماه در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران، گفت: این شهید والامقام الگوی معنویت و اخلاق برای نخبگان و جامعه دانشگاهیان کشور است.
وی خطاب به مسئولان و اعضای بسیج دانشجویی گفت: این قشر اثرگذار باید نسبت خودش را با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بشناسد و در این راستا حرکت کند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه «کادرسازی برای انقلاب اسلامی» رسالت مهم بسیج دانشجویی است، گفت: دانشگاه یکی از نمادهای اقتدار نظام و مبدا تحول جامعه است و وظیفه مهم بسیج دانشجویی نیز ترویج تفکر انقلابی در دانشگاه در راستای استکبارستیزی، عدالت‌خواهی و عشق به ولایت است.
وی ادامه داد: بسیج دانشجویی باید با نگاه راهبردیِ توانمندسازی و نقش‌آفرینی فعالیت‌های خود را به‌صورت هدفمند برنامه‌ریزی کند و تعامل هدفمند با مدیران دانشگاه و نهاد رهبری را مدنظر قرار دهد.
غیاثی با اشاره به اهمیت حفظ هوشیاری نسبت به مسئله تهاجم فرهنگی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به مدارس و دانشگاه‌ها چشم طمع دوخته‌اند و شخصیت نوجوانان و جوانان جامعه را هدف گرفته‌اند.
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: دانشجویان انقلابی و بسیج دانشجویی مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی‌(مدظله‌العالی) از جامعه و مسئولان را در یک فضای منطقی پیگیری و دنبال کنند.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات اسماعیل قزلسفلی تجلیل و سعید یوسفی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شد.
انتهای پیام

captcha