آغاز ثبت‌نام طرح تابستانی «نشاط معنوی» در مراكز مذهبی فارس
کد خبر: 3822645
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

آغاز ثبت‌نام طرح تابستانی «نشاط معنوی» در مراكز مذهبی فارس

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از آغاز ثبت‌نام طرح تابستانی «نشاط معنوی» در بقاع متبركه، مساجد و حسینیه‌های استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 5 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه فرا‌رسیدن فصل تابستان و در راستای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های استان فارس برگزار می‌شود.
وی افزود: برای هر مقطع سنی کلاس‌های آموزشی مجزا با موضوعاتی همچون احکام، عقاید، روان‌خوانی قرآن، كلاس‌های هنری، كامپیوتر، والیبال، پینگ پنگ، استخر، گیم نت و ... نیز در نظر گرفته شده است.
صفری گرائی با اشاره به مهلت ثبت‌نام این کلاس‌ها تا یازدهم تیرماه در گروه سنی بین 7 الی 18 سال گفت: استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در جهت قطب فرهنگی كردن بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه از اهم اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای برنامه‌های مصوب سازمان اوقاف و با هدف پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در مقاطع مختلف سنی برگزار می‌شود، گفت: در این طرح برنامه‌های تفریحی و دوره‌های آموزشی، کلاس‌های قرآن، اردوهای یك یا چند روزه و مسابقه پیش‌بینی شده است.
صفری‌گرائی در پایان یادآور شد: طرح نشاط معنوی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع متبركه به قطب فرهنگی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha