جان‌باختن امدادگر داوطلب و سرباز راهور در یك تصادف زنجیره‌ای در فارس
کد خبر: 3822354
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

جان‌باختن امدادگر داوطلب و سرباز راهور در یك تصادف زنجیره‌ای در فارس

گروه اجتماعی ــ در تصادف زنجیره‌ای که امروز، ۴ تیرماه در گردنه کولی‌کش استان فارس رخ داد سه نفر از جمله یک امدادگر داوطلب هلال احمر و یک سرباز راهور این استان جان باختند.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالهاشم دهقانی، رئیس پلیس راه شمالی استان فارس امروز، 4 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت:‌ در تصادف زنجیره‌ای در گردنه كولی‌كش شهرستان خرمبید، 3 نفر فوت و 13 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
وی با بیان اینكه در این تصادف مرگبار، سرباز پلیس راه، یكی از امدادگران هلال احمر و یكی از سرنشین خودروها در دم فوت كرده‌اند، افزود: 13 نفر از سرنشینان همه خودروها مجروح و راهی بیمارستان شده‌اند.
دهقانی با تصریح اینكه ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده كردند 2 دستگاه كامیون با یكدیگر برخورد و منجر به آتش گرفتن هر دو آن‌ها شده است، گفت: در حین بررسی صحنه، یك تریلر اف اچ به علت نقص فنی در ترمز با صحنه تصادف و خودرو گشت برخورد كرده است.
این مقام انتظامی با بیان اینكه در این حادثه به دلیل كوهستانی بودن منطقه دید رانندگان كم است، گفت: 3 دستگاه سواری با 10 سرنشین با كامیون كه دارای نقص در سیستم ترمز بوده است برخورد كرده‌اند.
رئیس پلیس راه شمالی استان در پایان گفت: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است و نیاز به كارشناسی بیشتر دارد.
انتهای پیام

captcha