تنها راه نجات اقتصاد کشور، توجه به تولید است
کد خبر: 3822285
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

تنها راه نجات اقتصاد کشور، توجه به تولید است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیركل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری فارس با یادآوری شعار سال تأكید كرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور توجه به تولید است.

به گزارش ایكنا از فارس، کریم عربی، مدیركل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری فارس امروز، 4 تیرماه در نخستین نشست کمیسیون صنعت و رونق تولید در دور نهم اتاق بازرگانی فارس گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور توجه به تولید است و با تحقق شعار رونق تولید می‌توانیم در بخش اقتصاد شاهد تحول و بهبود شرایط باشیم.
وی با اشاره به فضای نامساعد تولید در برخی بخش‌ها افزود: اگر بخواهیم به نتیجه مثبتی در بخش اقتصاد برسیم باید فضای تولید در کشور و استان را به فضای مناسب برای حضور فعالان این عرصه تبدیل کنیم و تولیدکنندگان كشورمان بتوانند اقدامات خود را با سهولت انجام دهند.
عربی اظهار كرد: تلاش و تمرکز در بخش دولتی در امسال که به نام رونق تولید نام‌گذاری شده است، حمایت از تولید و فعالیت‌های اقتصادی در استان است که در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.
مدیركل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری فارس با بیان اینکه وظیفه کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی تصمیم‌سازی است، اضافه کرد: کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی باید با انجام کار کارشناسی دقیق، جزیی و گویا مشکلات و معضلات بخش صنعت و واحدهای تولیدی را احصا کرده و برای تصمیم‌گیری به مسئولان ارائه کند.
انتهای پيام

captcha